| کد خبر: 28785 |

فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه توسعه می‌یابد ‌

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: توافقاتی با یکی از دستگاه‌ها بعمل آمده که براساس آن بزودی فرودگاه کرمانشاه 8.2 هکتار توسعه می‌یابد.
 
پیمان شرفایی از توسعه فضای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به میزان 8.2 هکتار خبر داد.
 
وی ادامه داد: هم اکنون فرودگاه کرمانشاه با مساحتی حدود 237 هکتار یکی از بهترین فرودگاه‌های کشور محسوب می‌شود که حتی برای نشستن هواپیماهای بزرگی مانند "بوینگ 747" نیز محدودیتی ندارند.
 
مدیر‌کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با اشاره به جانمایی بسیار خوب فرودگاه کرمانشاه، اظهار کرد: این فرودگاه‌، فرودگاه غرب کشور است که با بیش از 100 پرواز در هفته به مسافرین استان‌های همجوار از جمله کردستان، ایلام، لرستان، همدان و ... نیز ارائه خدمت می‌کند.
 
شرفایی فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه را تنها فرودگاه 24 ساعته غرب کشور خواند و تصریح کرد: کرمانشاه بین 54 فرودگاه کشور جزء 10 فرودگاه برتر است و بسیاری از پروازها و خدماتی که ارائه می‌دهد با فرودگاه‌های سایر استان‌های همجوار قابل مقایسه نیست.
 
وی تاکید کرد: فرودگاه کرمانشاه دارای دو ترمینال داخلی و خارجی است.
 
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه توسعه ترمینال پروازهای ورودی داخلی و احداث طبقه فوقانی آن با اعتباری حدود 12 میلیارد ریال، خرید خودروی اطفای حریق و نجات فرودگاهی با 60 میلیارد ریال اعتبار، خرید 360 قلم تجهیزات نجات با 16 میلیارد ریال اعتبار، بهسازی ترمینال خارجی و حجاج با 20 میلیارد ریال اعتبار و ... را از پروژه‌های انجام شده یا در دست انجام فرودگاه کرمانشاه عنوان کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کرمانشاهی 0 0

    آقای شرفائی دست شما درد نکند ۱ - الان وجو آشیانه هلی کوپتر هلال احمر مانع دید کنترلر بر ابتدای باند نیست؟ ۲ - از ساختامنی که در شهر دارید و بدلیل عدم استفاده و عدم سرکشی سارقین محترم بیش از ۵۰ میلون از اموال آن را بردند چه بهره برداری می فرمائید؟ گسترش یامنی زمینی با چه توجیهی توسط شما دنبال می شود؟ و… خوشحال می شوم اگر جواب این سوالات قبل از این همه ادعا را بدانم