سرگردانی مسافران پرواز مشهد - ساری پس از ۶ ساعت
تین نیوز | مسافران پرواز مشهد - ساری از ساعت ۹:۳۰ در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد سرگردان شده و هیچ پاسخی از سوی مسئولان شرکت هواپیمایی مورد نظر دریافت نمیکنند.
تنی چند از مسافران مازندرانی حاضر در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از پاسخگو نبودن مسئولان فرودگاه و شرکت هواپیمایی گلهمند هستند.
براساس گفتههای این مسافران ساعت 9:30 مشهد - ساری از آن ساعت تاکنون که بیش از 5 ساعت از تاخیر پرواز می گذرد، مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور هیچ پاسخی به مسافران نمیدهند.
وی افزود: هیچ خدمات هتلینگ و پذیرایی با گذشت بیش از 5 ساعت از زمان تاخیر از سوی مسئولان شرکت هواپیمایی نمیگذرد و مسئولان این شرکت به صورت غیررسمی میگویند که امکان عدم برگزاری این پرواز برای روز جاری و لغو آن نیز وجود دارد.
پیگیریهای خبرنگاران در شهرهای ساری و مشهد برای مصاحبه با مسئولان فرودگاه مشهد و شرکت ایران ایرتور ادامه دارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.