| کد خبر: 27012 |

بازنشستگی پیش از موعد نیروهای هواپیمایی نفت!

تین نیوز | مدیر مناطق عملیاتی جنوب شرکت هواپیمایی نفت گفت: طی 4 روز اخیر در اقدامی یک‌طرفه، تمام پرسنل متخصص و رسمی شرکت شرکت هواپیمایی نفت که همگی از افراد متخصص، خلبانان، مهندسان تعمیرات و مدیران هستند به صورت ناگهانی و پیش از موعد بازنشسته شدند.
 
عزت‌الله بهمئی اظهار کرد:‌ ما اینجا مامور به خدمت هستیم اما هیات مدیره شرکت هواپیمایی نفت ایران در روزهای اخیر ورود ما به محل خدمت را ممنوع کرده است.
 
وی افزود: این اقدام کاملا مغایر با قانون است و به صورت یک‌طرفه برای ما تصمیم گرفته‌اند. این شرکت از قدیم اینجا بوده، 85 سال از تاسیس آن در استان می‌گذرد و اولین شرکت هواپیمایی ایران است. این اقدام زمینه‌سازی برای انتقال شرکت هواپیمایی نفت از خوزستان به تهران است.
 
مدیر مناطق عملیاتی جنوب شرکت هواپیمایی نفت بیان کرد:‌ اعمال صدور حکم بازنشستگی پیش از موعد ما توسط هیات مدیره شرکت هواپیمایی نفت ایران انجام شده‌، در حالی که ما پرسنل رسمی وزارت نفت هستیم.
 
بهمئی خاطرنشان‌کرد: وزیر فعلی نفت در ابتدای شروع به‌کار خود در این سمت، با توجه خاصی که به ماهیت مجموعه‌های تابعه صندوق بازنشستگی کارکنان داشت، 2 رویکرد در زمینه‌های افزایش دارایی‌ها و گسترش اموال را در دستور کار خود قرار داد. با توجه به این‌که شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نفت متعلق به کارکنان و بازنشستگان این وزارت‌خانه است، اقدام اخیر رییس هیات مدیره و اعضای آن در شرکت هواپیمایی نفت پیرامون انتقال این شرکت به خارج از استان مغایر منویات و خط‌ مشی اعلامی از سوی وزیر است.
 
وی مدعی شد: اگرچه این اقدام ناگهانی ما را شوکه کرده اما مطمئن باشید که این اقدام بدون برنامه‌ریزی قبلی نبوده و دست‌های پشت‌پرده و اهداف خاصی در آن نقش داشته است.
 
پرسنل شرکت هواپیمایی نفت در جنوب به حکم بازنشستگی پیش از موعد خود معترض هستند و این اعتراض را به مسوولان مربوطه اعلام کرده‌اند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • متوجه 0 0

    زمانی خلبانها و پرسنل خدوم این بخش با تلاش سعی به کار با پرفورمنس بالا آنجا داشتند از آنجا که آقای نخجوانی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری وقت در سال ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۰ تصمیم گرفت مشابه کیش ایر و قشم ایر دوستان خود را در آن شرکت مستقر کند کلیه مسئولین را عزل و آنها را جایگزین نمود. حالا هم همین بلا سر آنها آمده است چیز عجیبی نیست. زمین گرد است. البته ایشان در سازمان هواپیمایی کشوری هم همینکار را کرده وقتی برای مراجعه درب هراطاقی را باز میکنید اقوام وی و همسرشان, دوستانشان میزی را اشغال کرده اند.

  • سیری زاده 0 0

    خیلی سال است بخش هوانوردی نفت همگام با صنعت پیش نمی رود فقط چون پول دارند صدا ازش در نمی آید فرودگاه عسلویه را از دست دادند و بجای آ» فرودگاه خلیج فارس را ساختند ولی محتاج شرکت فرودگاه های کشور برای امور هوانوردی آن هستند در فرودگاه هایی همچون سیری، لاوان، خارک، ماهشهر و … که همچون زمان نادر شاه افشار خدمت رسانی می گردد فردی به نام آقای(کاف) که سابقه مدیریت بر حوزه های سازمان هواپیمائی کشوری را دارد با اندیشه های باستانی خود فقط در حال هدر دادن سرمایه های شرکت نفت است فرودگاه های شرکت نفت پتانسیل بالائی برای جذب مسافر دارند چون تنها فرودگاه های این مناطق هستند ضمنا بدلیل تبادلات مالی وزارت نفت تامین هواپیماهای کوچک هم برایش مقدور است اما با دید مدیران فعلی انتقال این شبکه پروازی از جنوب کشور به شهر های دیگر واقعا بدون توجیه اقتصادی انجام می گیرد این یکی از نشانه های سوء مدیریت است