| کد خبر: 26921 |

سامانه ای. ال. اس در فرودگاه بین‌المللی بوشهر نصب شد

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: سامانه ای.ال.اس با سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیارد ریال خریداری و در فرودگاه بین‌المللی بوشهر نصب شد.
 
عباس محمدی با بیان اینکه سامانه ای.ال.اس امکان نشست و برخاست هواپیما در هر شرائط جوی در فرودگاه فراهم می‌کند اظهار کرد: برای تجهیز فرودگاه بوشهر به سامانه ای.ال.اس اقداماتی از سال 1380 آغاز شد که با تلاش‌های انجام شده اکنون این سامانه خریداری و در فرودگاه بوشهر نصب شد.
 
وی با بیان اینکه برای تست این تجهیزات نیاز به سامانه‌ کمک ناوبری فلایت‌چک است گفت: هواپیمای فلایت‌چک، اکنون سازمان هوانوردی در حال تهیه و خرید آن هستند که با تهیه این هواپیما سامانه ای.ال.اس فرودگاه بوشهر تست و آزمایش می‌شود.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهربا بیان اینکه برای خرید و نصب سامانه ای.ال.اس فرودگاه بوشهر 65 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده گفت: این سامانه یکی از مطالبات مهم مردم استان بوشهر پس از یک دهه اکنون محقق شده است.
 
محمدی با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی بوشهر از پرترافیک‌ترین فرودگاههای کشور است، بیان کرد: سالانه 13 هزار و 650 پرواز مسافری، آموزشی و نظامی در فرودگاه بوشهر نشست و برخاست می‌کنند که در نوع خود از پر ترددترین فرودگاههای کشور محسوب می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه باند فرودگاه بوشهر به تجهیزات مدرن و پیشرفته روشنایی مجهز می‌شود تصریح کرد:  اکنون بیش از 120 کیلومتر کابل گذاری برای انجام روشنایی در باند فرودگاه بوشهر انجام شده و در حال حاضر یک سمت باند این فرودگاه به سیستم جدید و پیشرفته روشنایی مجهز شده است.
 
وی با اشاره به اجرای فیبر نوری در فرودگاه بوشهر گفت:  طرح فیبر نوری در فرودگاه بوشهر برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر انجام شده که با استفاده از این الگوی ارتباطی امنیت و تبادل پیام‌ها در پروازها افزایش یافته است.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه اتوماسیون اداری فرودگاه بوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفته گفت: بهره‌برداری از اتوماسیون اداری بستر مناسب زیرساختی برای دسترسی به امکانات لازم اداری در حوزه‌های اینترنت، صدور کارت پرواز به‌صورت الکترونیکی فراهم کرده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • تنگستانی 0 0

    خدا پدر آقای تبادار را بیامرزد که بدلیل عرق بوشهری خود یک ILS را که داشتند می بردند جای دیگر آورد بوشهر شما بقیه کار ها را بکنید پشتم گرمه ایران رادیاتور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!