| کد خبر: 23690 |

پروازهای فرودگاه ایلام افزایش می یابد

تین نیوز | محمدرضا مروارید اظهارداشت: زائران عراقی برای تردد به مشهد الرضا(ع)می توانند از طریق فرودگاه ایلام اقدام کنند واین امر نیازمند افزایش پروازهای ایلام به مشهد است که افزایش پروازهای هوایی ایلام می تواند در جذب گردشگران ورشد صنعت توریسم بسیار موثر باشد.
 
وی تصریح کرد: یکی از پارامترهای حضور سرمایه گذاران در استان ایلام، حمل و نقل است و بهترین راه آن حمل و نقل هوایی با توسعه و گسترش باند فرودگاه شهدای ایلام و افزایش تعداد پروازهاست، که دراین رابطه افزایش تعداد پروازها با مرکز ودیگر استانها با شرکت های هواپیمایی در کشور مکاتبات بسیاری شده است.
 
مروارید در ادامه یاد آور شد: ما خواستار هماهنگی و انسجام بین شوراها و دستگاهای اجرایی برای جذب سرمایه گذار در استان هستیم.
 
وی افزود: بیش از دو میلیارد دلار به صورت فاینانس در اختیار استان قرار گرفته که با جذب این اعتبار خرید هواپیما برای ارتقا پروازهای فرودگاه اجرا خواهد شد.
 
وی گفت: با عنایت به اینکه فرودگاه شهدای ایلام از سال گذشته قابلیت نشت و بر خواست هواپیماهایی نظیر ایر باس 320 را داشت و در این مدت پرواز های بسیاری به منظور جابجایی مسافرین انجام شده است و همچنین نیاز روز افزون به پروازهای بیشتر با توجه به نزدیکی استان ایلام به عتبات و عالیات و حضور زوار و گردشگران عراقی که از مرز مهران وارد ایلام می شوند مسلما پرواز های موجود جوابگی استان ایلام نخواهد بود.
 
وی عنوان کرد: به همین سبب افزایش پرواز ها به تهران و ایجاد پرواز ها به استانهای اصفهان- شیراز –اهواز-مشهدو دیگر شهرهای بزرگ کشور نه تنها امری اجتناب ناپذیر و ضروری خواهد بود بلکه از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    آخه چه افزایش پروازی! هر وقت شما افزایش پرواز میدین از طرفه دیگه هواپیمایی آسمان پروازهاشو از فرودگاه ایلام حذف کرده! قبلاً شرکت هواپیمایی فارس ایر قشم اومد پرواز تهران - ایلام - مشهد راه اندازی کرد تو روز یکشنبه هواپیمایی آسمان تو همون روز یکشنبه یکی از پروازهاشو حذف کرد! جدیداً هواپیمایی ماهان اومده پرواز تهران - ایلام دایر کرده که شرکت آسمان پروازهای دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه، هر روز یک پرواز حذف کرده! کجاش افزایش پروازه!چه کمکی به مردم کردین؟ آیا تا بحال کسی از مسئولین استان پیگیر حذف این پروازها بوده؟ استانهای دیگه افزایش دارن و ایلام کاهش پرواز!هیچ شرکتی حاضر نیست پرواز ایلام - مشهد دایر کنه!قبلاً هم این موضوع اثبات شده، هر شرکتی پس از یکی دو پرواز دیگه حاضر به ادامه دادن نبوده یا بخاطر کمبود مسافر یا شرایط بد کوهستانی بودن منطقه جهت پرواز!هر چند که جدیداً مشکل مسافر در مسیر پرواز ایلام - مشهد وجود نداره!!