| کد خبر: 23338 |

برگزاری ششمین نمایشگاه الکترونیک هواپیمایی در ترمینال ۲ مهرآباد

تین نیوز | صبح امروز با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت فرودگاه‌های کشور ششمین نمایشگاه ATSEP (تامین‌کنندگان ایمنی ترافیک هوایی) در ترمینال دو فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گشایش یافت.

به گزارش تین نیوز از شرکت فرودگاه‌های کشور، سیدمحمود قاضی میرسعید دبیر اجرایی نمایشگاه الکترونیک هواپیمایی  با اشاره به این مطلب که 25 سپتامبر به عنوان روز جهانی الکترونیک هواپیمایی تصویب و نامگذاری شده است، گفت: نمایشگاه ATSEP یا تامین‌کنندگان ایمنی ترافیک هوایی توسط پرسنل الکترونیک از سال 1388 برگزار می‌شده که امسال برای اولین بار برای عموم شهروندان و مسافران فرودگاه مهرآباد به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این نمایشگاه طی دو سال متوالی در 4 روز برگزار می‌شود، اظهار داشت: با یادآوری این روز در کشورمان، زمینه‌یی فراهم شده تا از دست‌اندرکاران مجموعه اداره‌کل ارتباطات و ناوبری و متخصصان الکترونیک صنعت هوایی کشور تقدیر و دستاوردهای آنان به نمایش گذاشته شود.

قاضی میرسعید اعلام کرد: طی سال‌های گذشته این نمایشگاه یک‌روزه برگزار می‌شد اما خوشبختانه از سال گذشته تاکنون استقبال از شرکت‌کنندگان از نمایشگاه به مراتب افزایش یافته است.
وی در ادامه افزود: با برگزاری این نمایشگاه در سالن مسافری می‌خواهیم اعلام کنیم که متخصصان الکترونیک چه نقش مهم و حساسی را در هدایت پروازها بر عهده دارند.

دبیر اجرایی نمایشگاه اضافه کرد: پنجم مهرماه با حضور کلیه‌ی مسئولان فرودگاهی، هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از متخصصان الکترونیک قدردانی رسمی خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای کارشناسان و متخصصان در قالب سیستم‌های ارتباطی و ناوبری به نمایش گذاشته شده است.

قاضی میرسعید در پایان گفت: تاکنون برگزاری این نمایشگاه توانسته توجه مسئولان را به فعالیت‌های این بخش معطوف کند به‌طوری‌که حمایت‌ها و ارائه تسهیلات از جمله این اقدامات بوده است.

گفتنی است؛ امروز این نمایشگاه با حضور محمدعلی ایلخانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، محمدرضا عبدالرحیمی معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌ها، سیداحمد مومنی‌رخ عضو هیات مدیره، سیاوش امیرمکری عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع، حسین اکرمیان عضو هیات مدیره و رستمی مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد و جمعی از متخصصان و مدیران اداره‌کل ارتباطات و ناوبری افتتاح شد.

یادآور می‌شود؛ برگزاری نمایشگاه الکترونیک هواپیمایی با همکاری و مشارکت فرودگاه بین‌المللی مهرآباد آغاز به کار کرده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.