| کد خبر: 23214 |

آسفالت باند فرودگاه قم آغاز شد

تین نیوز | رئیس هیئت مدیره فرودگاه بین‌المللی قم گفت: عملیات دیوار کشی فرودگاه قم به طول 27 کیلومتر در ارتفاع سه متر به پایان رسیده و عملیات آسفالت باند فرودگاه نیز به تازگی آغاز شده است.
 
محمد شفیعی با اشاره به روند ساخت فرودگاه قم بیان کرد: هنگامی که طرح ساخت فرودگاه قم مطرح شد مسئولان کشوری این طرح را توجیه‌پذیر نمی‌دانستند.با وجود مخالفت‌ها و ممانعت‌ها ولی بررسی‌ها  حاکی از آن بود که به دلیل وجود بارگاه کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌های علمیه، نزدیکی قم به تهران و اصفهان و قرار گرفتن در چهار راه مواصلاتی 17 استان پروژه ساخت فرودگاه در قم توجیه‌پذیر است.
 
رییس هیئت مدیر فرودگاه بین‌المللی قم با بیان اینکه ما معتقدیم ساخت فرودگاه در قم می‌تواند رونق اقتصادی را بیش از پیش به دنبال داشته باشد گفت: با مسئولان رایزنی کردیم که در کنار فرودگاه نسبت به ساخت شهر فرودگاهی، ساخت هتل‌های اقامتی در کنار مراکز حمل و نقل مسافر و گردشگر می‌تواند توجیه مناسبی برای ساخت فرودگاه و رونق اقتصادی در استان قم باشد.
 
وی از اتمام دیوار کشی فرودگاه قم خبر داد و بیان کرد: 27 کیلومتر از دیوارکشی فرودگاه به ارتفاع 3 متر به پایان رسیده و زیرسازی 4 هزار و 600 متر از باند فرودگاه نیز طراحی و در حال اجرایی شدن است که به زودی تکمیل خواهد شد.
 
شفیعی در ادامه از آغاز عملیات آسفالت باند فرودگاه بین‌المللی قم خبر داد و بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای آسفالت باند فرودگاه قم صورت گرفته است و امیدواریم به زودی شاهد پرواز در این فرودگاه باشیم.
 
وی با تاکید براینکه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه قم در قم فراهم شده است، خاطرنشان کرد: زمینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری در فرودگاه قم با شرایط مطلوب فراهم شده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه بین المللی قم اقدام کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سوهانی 0 0

    جناب شفیعی این طرح فاقد توجیه اقتصادی است با توجه به وجود فرودگاه امام و کاشان عملا فقط اتلاف هزینه است البته جنابعالی در این قبیل امور خبرگی خاصی دارید؟ مثل بردن یک هواپیمای توپولف از یکی از فرودگاه ها؟ به سایت فرودگاه قم و یا بدهی یک و نیم میلیاردی شما به شرکت فرودگاه ها بابت شرکت ارم ایر؟ البته پرو‍ژه های دیگری مثل آوردن آب سد ساوه به قم را هم داشتید پس چی شد؟ آی مردم قم این طرح توجیه اقتصادی ندارد ایها الناس