| کد خبر: 22151 |

همکاری سرمایه‌گذاران استان؛ تقویت فعالیت پروازی فرودگاه یزد

تین نیوز | فرماندار یزد از روند اجرای بهسازی ترمینال قدیم و جایگاه مستقبلین و مشایعین پروازهای زیارتی فرودگاه یزد بازدید کرد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی اداره‌كل فرودگاه‌های استان یزد، محمود شاكری شمسی كه به‌منظور بررسی عملكرد و بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاهی به فرودگاه یزد رفته بود، از ترمینال قدیم، محوطه فرودگاه، ساختمان مستقبلین پروازهای زیارتی، واحدهای عملیاتی و پروژه‌های در دست اجرای این فرودگاه دیدن كرد و در جریان نحوه عملكرد و اقدامات این فرودگاه قرار گرفت.

فرماندار یزد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه فرودگاه یزد، با سابقه دیرینه خود می‌تواند فرصتی برای توسعه همه جانبه شهرستان و استان باشد، اظهار داشت: فرودگاه از عوامل مهم پیشرفت شهرستان یزد است و بر همین اساس فرمانداری از هیچ كوششی برای رفع موانع توسعه آن دریغ نخواهد كرد.

شاكری شمسی افزود: همکاری سرمایه‌گذاران استان می‌تواند زمینه خوبی برای تقویت فعالیت‌های پروازی این فرودگاه باشد و با توجه به استعدادهای اقتصادی، فرهنگی و گردشگری استان یزد، این فرودگاه بستر خوبی برای جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران بوده و در صورت همکاری دفاتر گردشگری و مسئولین، می‌توان از این فرودگاه استفاده بهینه‌تری کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این فرودگاه گفت: بحمدالله کارهای خوب و قابل قبولی انجام گرفته و به تجهیزات خوبی مجهز شده است.

فرماندار یزد با اشاره به جایگاه فرودگاه یزد، عملكرد یك سال گذشته‌ی مدیریت و كاركنان فرودگاه را مثبت ارزیابی كرد.

در این بازدید "سعداله وطن‌خواه" مدیركل فرودگاه‌های استان یزد، درباره اقدامات و عملكرد بخش‌های مختلف فرودگاه و روند بهسازی و نوسازی آن گزارشی ارائه داد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • باقلوا زاده 0 0

    این هم از نمونه های بارز کشور گشائی نادر خانی؟ در فرودگاه ها تعدا پرواز های فرودگاه یزد چند تا در روز است؟ اگر ترمینال قبلی بدرد می خورد چرا ترمینال به این شیکی ساخته اید که عمدتا مگس در آن می پرد به این آقای فرماندار بفرمائید چند سال است دو هواپیمای باروری ابر ها مربوط به شرکت صافات تو فرودگاه است که الان لانه موش و عقرب شده اگر پول دارید اینها را احیا کنید برود آسمان نیترات نقره بریزد شاید باران بیاید البته نه تو ایران بزنید تو افغانستان ببارد اگر این فرماندار محترم پول دارند زمین RCAG که تو شهر هست را رفع مزاحم نموده تا این مشکلات برای فرودگاه بوجود نیاید اگر این مقام محترم اقتدار دارند تکلیف TACAN یزد را روشن کنند بالاخره نظامی ها انجا چکار می کنند اگر ایشان پول دارند با این همه آفتاب سیستم تاسیسات آنجا و برق را با سلول نوری بگذارند که هزینه کم باشد راستی فکر می کنم یزد نیاز به برج مراقبت جدید هم دارد بابا سرمایه گذار را ولش کنید خودمون داریم دور هم جمعیم؟