| کد خبر: 18881 |

پرواز مستقیم حج تمتع از اراک برقرار می‌شود

تین نیوز | معاون ‌استاندار مرکزی گفت: با انجام مقاوم‌سازی و طویل ساختن باند فرودگاه اراک، مقدمات لازم برای پرواز هواپیمای پهن پیکر و برقراری پروازهای برون مرزی ایجاد شده است و پرواز مستقیم حج تمتع از اراک به زودی برقرار می‌شود.
 
مهدی زندیه‌وکیلی در نشست هماهنگی با مدیران آژانس‌های مسافرتی استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به این‌که کلیات باند فرودگاه اراک به تائید ناظرین هواپیمایی رسیده و این باند از لحاظ فنی مهندسی بالاترین استانداردهای لازم را به دست آورده و زمینه پرواز در فرودگاه فراهم شده است.
 
وی افزود: باند فرودگاه اراک روز چهارشنبه آماده بهره‎‌برداری بوده و نخستین پروازی که از این باند بلند می‌شود از طریق هواپیمای فوکر 100 در هفته آینده به مقصد مشهد است.
 
معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به پایان عملیات اجرایی گفت: با انجام مقاوم‌سازی و طویل ساختن باند فرودگاه، مقدمات لازم برای پرواز هواپیمای پهن پیکر و برقراری پروازهای برون مرزی ایجاد شده است.
 
زندیه وکیلی تصریح کرد: با امکانات موجود امیدواریم که در آینده شاهد راه‌اندازی پروازهای حج عمره، تمتع، عتبات عالیات ازاین فرودگاه به صورت مستقیم باشیم که سبب رفاه بیشتر برای مردم خوب استان و شهرستان‌های همجوار می‌شود.
 
وی افزود: با منطقه آزاد کیش و شرکت کیش ایر مذاکراتی در راستای افزایش رفاه حال مسافران برای ایجاد 2 خط پروازی در مسیرهای کیش - اراک  و اراک - مشهد راه‌اندازی هستیم تا این خطوط به بهره‌برداری برسد.
 
معاون عمرانی استاندار مرکزی با تاکید بر ظرفیت‌های بومی استان گفت: بهترین راهکار برای برقراری و تداوم پروازهای فرودگاه اراک اتکا داشتن به ظرفیت‌های بومی منطقه و الگو قرار دادن نظرات و پیشنهادات دفاتر خدمات مسافرتی است.
 
زندیه‌وکیلی تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافرتی استان می‌توانند با یک رویکرد مثبت و درک شرایط متقابل شرکت هواپیمایی اهتمام ویژه برای شکل‌گیری پروازها داشته و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.
 
وی افزود: شهریورماه فصل سفر بوده و به این دلیل بهترین زمان برای کار پروازی در فرودگاه استان است که تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی به کمک همشهریان می‌توانند با استقبال از این پروازها سبب رونق پروازهای این فرودگاه شده و آن را رونق می‌بخشند.
 
معاون عمرانی استاندار مرکزی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت ادارات و دستگاه‌های استان گفت: اراک شهری کارگری و اداری بوده که در این راستا دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با تشویق پرسنل خود به تهیه بلیط و برقراری پروازها در این فرودگاه بعد تجاری شهر اراک را توسعه داده و زمینه رشد اقتصادی را در استان فراهم کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.