| کد خبر: 170193 |

تأخیر 9 ساعته ایرلاین سعودی

خلبان ترکیه‌ای شرکت هواپیمایی سعودی 300 مسافر پرواز زنجان-مدینه را 9 ساعت معطل کرد.

تین نیوز

خلبان ترکیه‌ای شرکت هواپیمایی سعودی 300 مسافر پرواز زنجان-مدینه را 9 ساعت معطل کرد.

به گزارش تین‌نیوز، محمد قاسمی اظهار کرد: نخستین پرواز حجاج زنجانی‌ ساعتی قبل با 9 ساعت تاخیر پرواز کرد و زائران راهی خانه خدا شدند.

وی با اشاره به اینکه قرار بود که پرواز زنجانی‌ها 12 و 30 دقیقه بامداد امروز انجام شود؛ تصریح کرد: برداشت خلبان ترکیه‌ای که تحت اجاره شرکت هواپیمایی سعودی فعالیت دارد؛ این بود که فرودگاه زنجان در بحث پرواز در شب با مشکل مواجه شود؛‌ به همین علت به زنجان نیامده بود؛ که با پیگیری و ارائه توضیحات، هواپیما از مدینه به زنجان آمد و پرواز انجام شد.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه زائران از فرودگاه زنجان در قالب پنج پرواز اعزام خواهند شد؛ تصریح کرد: نخستین پرواز که شامل یک گروه 300 نفره بود؛ ساعت 9 و 30 دقیقه به سرزمین وحی پرواز کرد.

قاسمی با اشاره به این‌که پرواز دوم نیز ساعت 11 و 10 دقیقه امروز شنبه انجام خواهد شد؛ اضافه کرد: پرواز دوم به موقع انجام خواهد شد و در این زمینه مشکلی ندارد.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه پرواز سوم نیز ساعت 20 و 40 امشب انجام می‌شود؛ گفت: پرواز چهارم نیز فردا 8 و 20 دقیقه صبح و پرواز پنجم ساعت 8 و 20 دقیقه صبح روز دوشنبه انجام خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه امسال یک هزار و 500 مسافر از طریق فرودگاه زنجان اعزام می‌شود؛ افزود: البته 100 نفر حاجی زنجانی از فرودگاه امام تهران به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه هیچ بحث امنیتی در تاخیر این پرواز مطرح نیست؛ تصریح کرد: خوشبختانه ما هیچ کشفیاتی از حاجیان نداشتیم و حاجیان توصیه‌های ایمنی پلیس فرودگاه‌های کشور و استان را رعایت کرده بودند و کالای ممنوعه همراه خود نداشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.