| کد خبر: 169804 |

◄ خلبان سپهران بازداشت شد

خلبان شرکت هواپیمایی سپهران در راستای ادعاهایی که چند روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر عدم رعایت ایمنی در شرکت هواپیمایی سپهران داشت، بازداشت شد.

تین نیوز

چند روز گذشته یکی از خلبان شرکت هواپیمایی سپهران با حضور در یک برنامه صبحگاهی؛ اعلام کرد که شرکت هواپیمایی سپهران و برخی از ایرلاین ها خلبان را مجبور می کنند با وجود نقص فنی پرواز را انجام دهد.

به گزارش تین نیوز، خلبان مذکور در این برنامه تلویزیونی عنوان کرد که یک هواپیما بدون ترمز شماره سه، به مدت سه هفته در حال پرواز بود!

انتشار بخشی از مصاحبه امیر صادقی خلبان هواپیمایی سپهران در فضای مجازی واکنش های بسیاری در برداشت و بسیاری این مسئله را جوسازی دانستند. این شرکت هواپیمایی پس از انتشار این صحبت ها در جوابیه ای اعلام کرد: امیر صادقی کمک خلبان تحت آموزش اخراجی شرکت هواپیمایی سپهران است که مدتی است از روی بغض و کینه مطالب خلاف واقعی را به این ایرلاین نسبت می دهد و در فضای مجازی به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می پردازد که به همین دلیل از نامبرده شکایت رسمی صورت گرفته است.

در حالی چند روز گذشته شرکت هواپیمایی سپهران خبری مبنی بر شکایت از این خلبان منتشر کرد صبح امروز (24تیرماه) امیر صادقی در حین دستگیری ویدئویی از خود منتشر کرد.

ظاهرا بازداشت این خلبان به دلیل صحبت های وی مبنی بر نقض موارد ایمنی است که هنوز به اثبات نرسیده به همین جهت به دستور دادستانى بازداشت شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.