| کد خبر: 169606 |

◄ کناره‌گیری مدیرعامل «آسمان»؛ محمد گرجی جایگزین علایی شد

حسین علائی از سمت مدیرعاملی شرکت هواپیمایی آسمان استعفا داد.

تین نیوز

حسین علائی از سمت مدیرعاملی شرکت هواپیمایی آسمان استعفا داد.

به گزارش تین‌نیوز، علایی در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعفای خود را اعلام کرده است.

در بخشی از استعفای علائی خطاب به وزیر تعاون و کار آمده است؛ با عنایت به برگزاری موفق مجمع عادی سالانه شرکت هواپیمایی آسمان و تصویب صورت‌های مالی سال 1396 به‌صورت مطلوب، بار دیگر استعفا خود را از مدیرعاملی شرکت هواپیمایی آسمان تقدیم می‌کنم.

در ادامه این نامه عنوان شده؛  لازم به ذکر است که با پشتیبانی‌های کامل جنابعالی و مسئولان محترم صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت آتیه صبا، شرکت هواپیمایی آسمان با خرید 15 فروند هواپیمای جدید و بازسازی هواپیماهای زمین‌گیر توانست با تسویه بدهی‌های انبوه سنواتی از یک شرکت زیانده به شرکتی سودآور تبدیل شود و در سال 1396 با کسب رتبه اول در بین شرکت‌های هواپیمایی در پروازهای داخلی، نزدیک به چهار‌میلیون مسافر را حمل کند.

در چند ماه گذشته، ایرلاین «آسمان»، به دلیل سقوط یک فروند هواپیمای ناوگان خود در ارتفاعات «دنا» و اطراف شهر یاسوج، با انتقادهای زیادی روبرو شده بود. این ایرلاین سال‌ها پیش، در قالب رد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی واگذار شده بود؛ هنوز زیرمجموعه این سازمان است. عمده انتقادهای مطرح شده در زمان سقوط هواپیمای «آسمان» در  اطراف یاسوج نیز مربوط به «فرسودگی» ناوگان این شرکت بود.

به گزارش تین‌نیوز، حسن علائی در آذرماه سال 92 با حکم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، به سمت مدیرعامل هواپیمایی آسمان منصوب شد.

او پیش از این در سوابق کاری خود سمت‌هایی همچون مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح، قائم مقام وزیر دفاع، رئیس ستاد مشترک سپاه، فرمانده نیروی دریایی سپاه، عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین (ع) را دارد.

پس از استعفای حسین علائی طی حکمی از سوی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری «محمد گرجی» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شده است.

در این رابطه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده است؛ براساس تصمیم هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان و با حکم  جمشید تقی‌زاده  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری «محمد گرجی» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت هواپیمایی منصوب شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.