| کد خبر: 169137 |

◄ تداوم بازرسی‌های میدانی نشست و برخاست هواپیماها

بازرسی‌های میدانی با هدف اطمینان از رعایت حداکثر وزن نشست و برخاست هواپیماها ادامه دارد.

تین نیوز

سرپرست دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از تداوم بازرسی‌های میدانی (Ramp Inspection) باهدف اطمینان از رعایت حداکثر وزن نشست‌و برخاست هواپیماها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مجید اخلاقی افزود: بازرسان دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، بازرس‎های میدانی از هواپیماهای آماده‌به‌خدمت شرکت‌های هواپیمایی را با توجه ویژه به رعایت الزامات مربوط به حداکثر وزن نشست‌وبرخاست هواپیماها، در روزهای گرم تابستان دنبال می‌کنند.

اخلاقی تصریح کرد: با توجه به اینکه قدرت و کارایی موتور هواپیماها، متاثر از عوامل محیطی مختلف همچون درجه‌حرارت هوا است، لذا لازم است حداکثر وزن نشست‌و برخاست هواپیماها نیز متناسب با این عوامل در نظر گرفته شود که رعایت این موضوع تاثیر به‌سزایی در حفظ ایمنی پروازها خواهد داشت.

سرپرست دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری، در روزهای گرم تابستان، توجه مضاعفی در حین انجام بازرسی‎ها به این موضوع خواهند داشت و در صورت عدم رعایت الزامات مربوطه، با عوامل ذی‌ربط مطابق مقررات برخوردهای تنبیهی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: دربازرسی‎هایی که طی هفته جاری و بدین منظور انجام‌شده است خوشبختانه، موردی که نشان‌دهنده عدم رعایت این موضوع از سوی شرکت‎های هواپیمایی باشد، مشاهده نشده است و انجام این بازرسی‎ها به‌طور پیوسته و منظم در طول روزهای تابستان و سایر ایام سال ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.