| کد خبر: 168920 |

◄ کاهش تاخیر‌ها در اولویت فرودگاه یزد است

مدیرکل فرودگاه‌ یزد از برنامه‌ریزی برای کاهش تاخیرهای پروازهای این فرودگاه در سال جاری به میزان کمتر از متوسط کشور خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های یزد بابیان اینکه در یک سال اخیر شاهد برطرف شدن تاخیرهای نامعقول و طولانی در فرودگاه یزد شده‌ایم، از برنامه‌ریزی برای کاهش تاخیرهای پروازهای این فرودگاه در سال جاری به میزان کمتر از متوسط کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عباس محمدی با اعلام این خبر عنوان کرد: در یک سال اخیر توانستیم زمان تاخیرهای پرواز را تا سطح زیادی کاهش دهیم و از موارد ۲۴ تا ۴۸ ساعته نامعقول به ۴۹ دقیقه متوسط کشور برسانیم. امسال نیز اولویت برنامه‌های ما کاهش هرچه بیشتر تاخیرهای پروازی است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد افزود: همچنین اطلاع‌رسانی درباره تاخیر پروازها و رعایت منشور حقوق مسافر در این حوزه را با رایزنی شرکت‌های هواپیمایی را دنبال می‌کنیم.

وی بابیان اینکه در یک سال اخیر تعداد پروازهای فرودگاه یزد ۱۳درصد افزایش‌یافته است، گفت: اکنون از فرودگاه یزد به مقاصد بندرعباس، عسلویه، اهواز، مشهد و تهران پرواز دایمی و به شیراز و زاهدان نیز پروازهای موردی داریم.

محمدی افزود: تابستان امسال پیش‌بینی می‌شود پروازهای فرودگاه یزد به عتبات عالیات به‌طور محسوس افزایش یابد و ۲۷۰۰ زائر را اعزام کنیم.

وی همچنین از رایزنی برای برقراری پروازهای خارجی فرودگاه یزد به مقاصد امارات و ترکیه خبر داد و گفت: البته در این حوزه با مشکلاتی ازجمله نوسانات ارزی مواجه شده‌ایم که امیدواریم به‌زودی برطرف شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.