| کد خبر: 168226 |

◄ «وارش» با دو پرنده آغاز به کار می‌کند

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خبر داد: شرکت هواپیمایی «وارش» با دو فروند هواپیمای 737 بوئینگ کار خود را از اوایل مردادماه آغاز خواهد کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خبر داد: شرکت هواپیمایی وارش با دو فروند هواپیمای 737 بوئینگ، کار خود را از اوایل مردادماه آغاز خواهد کرد.

اسدالله وطنخواه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص تأسیس یک شرکت هواپیمایی جدید در استان مازندران توضیح داد: اخیراً یک شرکت هواپیمایی تحت عنوان «وارش» که برگرفته از نام مازندرانی است در این استان تأسیس شد.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: قرار است این ایرلاین‌ با دو فروند هواپیمای 737 بوئینگ کار خود را از اوایل مردادماه آغاز کند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران در خصوص ضرورت ایجاد یک شرکت هواپیمایی در این استان، گفت: با توجه به اینکه رویکرد دولت به سمت صنعت گردشگری پیش می‌رود و از طرفی دیگر استان مازندران به‌عنوان یکی از استان‌های پرجاذبه دارای سه فرودگاه نوشهر، رامسر و ساری است، از همین رو نیازمند توسعه حمل‌ونقل هوایی در این استان هستیم.

 وطنخواه ابراز کرد: در سال‌های اخیر در فرودگاه رامسر شاهد اقبال خوبی از سوی مسافران بوده‌ایم و از طرف دیگر نیز شاهد رشد چشمگیر پروازها در فرودگاه ساری هستیم؛ اقبال عمومی مردم به سمت حمل‌ونقل هوایی و از طرف دیگر کاهش مشکلات راه‌ها و مسائل ترافیکی ایجاد یک ایرلاین در استان مازندران را توجیه‌پذیر می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در تابستان گذشته استان مازندران پذیرای 12 میلیون نفر روزانه بوده است ، گفت: این موضوع نشان‌دهنده آن است که مشکلات ترافیکی و راه‌ها در جاده‌های این استان زیاد است لذا اگر بستر حمل‌ونقل هوایی در این استان افزایش پیدا کند می‌تواند بسیاری از این مشکلات راه‌ها و جاده‌‌های این استان حل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.