| کد خبر: 167935 |

◄ ورود مجلس در نظارت بر ایرلاین‌ها

رئیس کمیسیون عمران مجلس از نظارت جدی و بیش‌ازپیش مجلس بر عملکرد ایرلاین‌ها در تعطیلات پیش‌رو خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس از نظارت جدی و بیش‌ازپیش مجلس بر عملکرد ایرلاین‌ها در تعطیلات پیش‌رو خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدرضا رضایی‌کوچی گفت: کمیسیون عمران مجلس با ورود به تخلفات ایرلاین‌ها به سازمان هواپیمایی برای پایان دادن به این نوع برخوردها شش ماه زمان داده است.

او به پیگیری مجلس تا حصول نتیجه تأکید کرد گفت: کمیسیون عمران مجلس برای پاسخگویی به مطالبات مردم و رفع اعتراضات آن‌ها نسبت به قیمت‌ها نشست‌هایی را با مسئولان مربوطه اعم از وزیر راه و شهرسازی داشته است.

رضایی‌کوچی آزادسازی قیمت بلیت هواپیما را در راستای ایجاد رقابت در ارائه خدمات به مردم تأکید کرد و گفت: در حال حاضر قیمت بلیت هواپیما به مسابقه‌ای برای کسب درآمد بیشتر منجر شده است و ملاک افزایش قیمت بلیت هواپیما مناسبت‌های خاص شده است.

او با تأکید بر اینکه ملاک افزایش نرخ‌ها تنها باید رشد خدمات و بهبود کیفیت آن به مردم باشد، تصریح کرد: متأسفانه اعمال نرخ‌های خارج از ضابطه بلیت هواپیما منجر به تحت‌فشار قرار گرفتن مسافران شده است.

به گزارش خانه ملت، رضایی‌کوچی از لزوم افزایش نظارت همگام با افزایش تقاضا سخن گفت و ادامه داد: عدم توازن میان عرضه و تقاضا در حوزه حمل‌ونقل هوایی نابسامانی‌هایی را رقم‌زده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره قیمت پروازهای چارتری گفت: در این نوع بلیت‌ها گاهی نرخ در پرواز رفت به حداقل ممکن و به حداکثر ممکن در برگشت می‌رسد که این کلاه‌برداری محض از مسافران است.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.