| کد خبر: 167878 |

مدیر فرودگاه شاهرود خبر داد:

◄ افزایش دوبرابری ظرفیت فرودگاه شاهرود

مدیر فرودگاه شاهرود با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح توسعه ترمینال این فرودگاه، به دو برابر شدن ظرفیت فعلی آن پس از بهره‌برداری از این پروژه تا پایان امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شاهرود،  با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح توسعه ترمینال فرودگاه شاهرود گفت: اکنون مساحت ترمینال فرودگاه ۱۷۰۰ مترمربع است که با اختصاص مبلغ هفت میلیارد تومان از اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، تا پایان امسال به ۳۴۰۰ مترمربع می‌رسد. تاکنون سازه فلزی نصب‌شده و عملیات سقف‌زنی در حال اجراست.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مرتضی حمیدپور بابیان اینکه عملیات توسعه و تطویل باند فرودگاه نیز با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است، افزود: از ۳۱ خرداد مسیرهای هوایی ورودی خروجی استاندارد براساس VOR فعال می‌شوند.

مدیر فرودگاه شاهرود همچنین با اشاره به تصویب طرح اضطراری مدیریت بحران  فرودگاه گفت: اولین مانور طرح اضطراری فرودگاه شاهرود شهریور امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مسافران، اخیراً اتاق‌های مادر و کودک، تشریفات و همچنین میز خدمت را راه‌اندازی کرده‌ایم. ۸۰ موقعیت پارکینگ مسقف استاندارد و به‌روز را احداث کرده‌ایم.

مدیر فرودگاه شاهرود بابیان اینکه عملیات اصلاح شبکه روشنایی بلوار ورودی فرودگاه و ساماندهی و تجهیز فرودگاه به ۴۰ دوربین امنیتی انجام‌شده است، افزود: پیگیر مستندسازی املاک و اراضی فرودگاه هستیم و در آینده نزدیک اراضی دارای سند فرودگاه از ۵۰۰ هکتار به ۷۲۱ هکتار می‌رسد.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد پروازهای فرودگاه شاهرود در یک سال اخیر گفت: فرودگاه شاهرود توانسته از رتبه ۴۶ به جایگاه ۳۲ کشوری برسد.

حمید پور افزود: در حال انعقاد تفاهم‌نامه برای راه‌اندازی پروازهای عسلویه و کیش از فرودگاه شاهرود هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.