| کد خبر: 167761 |

◄ نارضایتی از ثابت ماندن تعرفه‌های فرودگاهی

شرکت فرودگاه‌ها درخواست‌‌ واقعی شدن نرخ تعرفه‌ها را به دولت ارائه کرده است.

تین نیوز

معاون فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از عدم افزایش تعرفه‌های فرودگاهی در سه سال اخیر ابراز نارضایتی کرد و گفت: درخواست‌‌ واقعی شدن نرخ تعرفه‌ها را ارائه داده‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز، غلامحسین باقریان درباره تعرفه‌های فرودگاهی گفت: درخواست‌‌ واقعی شدن نرخ تعرفه‌ها را به وزیر راه و شهرسازی و دولت ارائه داده‌ایم .

او به عدم افزایش تعرفه‌های فرودگاهی در بخش مسافری در حدود سه سال  اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته اعلام می‌شد واقعی شدن تعرفه‌های فرودگاهی  منجر به افزایش قیمت بلیت و تورم خواهد شد.

باقریان دیدگاه افزایش قیمت بلیت پس از واقعی شدن تعرفه‌های فرودگاهی را اشتباه خواند  و گفت: با این شرایط امکان توسعه فرودگاه و ارائه بهتر خدمات، مشکل خواهد شد.

او گفت: پس از تحلیل و بررسی‌های کارشناسی، درخواست‌‌ افزایش و واقعی شدن نرخ تعرفه‌های فرودگاهی را به وزارت راه و شهرسازی و دولت ارسال کرده‌ایم و امیدواریم وزیر راه و شهرسازی با نظر مساعدی این موضوع را بررسی کند.

به گزارش فارس، باقریان به عدم دریافت تعرفه در حمل‌ونقل بار اشاره کرد و گفت: تعرفه‌ها فقط در بخش مسافر است و برای خدماتی که به مسافران در پروازهای داخلی داده می‌شود مبلغ 7 هزار تومان و در پروازهای خارجی فقط مبلغ 35 هزار تومان دریافت می‌کنیم.

او در ادامه گفت:  این در حالی است که ‌فقط شهرداری‌ها برای پروازهای داخلی 5 درصد قیمت بلیت را که به‌طور متوسط حدود 12 هزار تومان می‌شود از مسافر دریافت می‌کنند و  نه خدماتی به مسافر می‌دهند و نه در فرودگاه  خدماتی ارائه می‌دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.