| کد خبر: 167453 |

◄ انتخاب6 ایده برتر از میان 565 ایده برای پایانه هوائی ایرانشهر

ایرانشهر قرار است به کیمیایی در صنعت هوایی کشور و آسیا تبدیل شود.

تین نیوز

مراسم رونمایی و تقدیر از ایده‌های برتر پایانه هوایی ایرانشهر بعدازظهر امروز در فرودگاه امام با حضور وزیر راه و شهر سازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این مراسم مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام با اشاره به 565 ایده ارسال شده به دبیرخانه و انتخاب 6 ایده به عنوان ایده برتر اظهار کرد: ایرانشهر قرار است به کیمیایی در صنعت هوایی کشور و آسیا تبدیل شود.

شهرام آدم‌نژاد در ادامه این مراسم، افزود: سال‌ها شاخص‌های رفاه پایدار برای نسل‌های فعلی و آینده مطرح بود اما بعدها اعلام شد که این شاخص‌ها نمی‌تواند توسعه لازم را نشان دهد.

به گفته وی، افزایش ارزش نام تجاری شرکت شهر فرودگاه امام افزایش اعتبار ، ایجاد محیط کار بهداشتی و با انگیزه بیشتر از مواردی بود که در فرودگاه امام در دستور کار قرار دادیم و لذا توسعه نیازمند برنامه مفصلی است و شهر فرودگاهی امام با توجه به خدمات خود سعی کرده مسئولیت اجتماعی خود را به بهترین نحو به سرانجم برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در توضیح این که، در حوزه ترمینال‌داری با کسانی که به آنها خدمات می‌دهیم متأسفانه منافع مشترک نداریم افزود: در رابطه با همه پروژه‌ها باید طبق مسئولیت اجتماعی خود به مردم پاسخگو باشیم و حق و حقوق مردم را بدهیم.

وی گفت: در خصوص ایرانشهر هر کسی حق دارد درباره بزرگ‌ترین پروژه فرودگاهی کشور خود نظر  ارائه کند، فرایند انتخاب ایده‌های برتر ایرانشهر انجام شد، مشارکت مردم گسترده بود و این یکی از پروژه‌هایی بود از شروع به کار  آن اطلاعات در اختیار مردم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.