| کد خبر: 167344 |

◄ رشد 116درصدی آمار مسافری فرودگاه زنجان در سال 96

به دلیل اینکه فاصله استان زنجان به تهران کم است و برای سفر زمینی آزادراه بسیار مناسبی وجود دارد و حتی مسیر ریلی نیز موجود است باعث شده که نتوانیم برنامه پروازی زیادی داشته باشیم اما به دنبال برقرار مسیر تهران-زنجان هستیم و در همین رابطه با دو شرکت هواپیمایی مذاکره کرده‌ایم.

تین نیوز

مدیر فرودگاه زنجان به رشد 116 درصدی آمار مسافری فرودگاه زنجان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 95 خبر داد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با تین‌نیوز با اشاره به پروژه های قابل افتتاح فرودگاه زنجان گفت: یکی از مهم ترین پروژه‌های این فرودگاه توسعه باند است که در دو سال گذشته 300 متر به طول باند پروازی فرودگاه زنجان اضافه شده است.

وی افزود: چراغ باند فرودگاه به طور کامل تجهیز شده و کاملاً آماده افتتاح رسمی است.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه در حال حاضر این باند به طور غیررسمی به دلیل ضرورت پروازهای ایمن در حال بهره‌برداری است، بیان کرد: یکی از اقدامات انجام شده در فرودگاه زنجان زیباسازی و بهسازی و توسعه فضای داخلی و ترمینال ورودی فرودگاه زنجان است.

قاسمی به آمارهای پرواز فرودگاه زنجان اشاره کرد و افزود: پروازهای فرودگاه زنجان در سال 96 نسبت به 95 از لحاظ آمار مسافری 116 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مسیر پروازی مشهد و کیش در فرودگاه زنجان مجدداً بعد از ماه رمضان برقرار خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از مسیرهایی که مورد مطالبه مردم استان زنجان است برقراری مسیر پروازی عتبات است که امیدوارم به همکاری مسئولان حج و زیارت بتوانیم این مسیر را برقرار کنیم.

وی در خصوص کمبود برنامه پروازی در این فرودگاه توضیح داد: به دلیل اینکه فاصله استان زنجان به تهران کم است و برای سفر زمینی آزادراه بسیار مناسبی وجود دارد و حتی مسیر ریلی نیز موجود است باعث شده که نتوانیم برنامه پروازی زیادی داشته باشیم اما به دنبال برقرار مسیر تهران-زنجان هستیم و در همین رابطه با دو شرکت هواپیمایی مذاکره کرده‌ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.