| کد خبر: 167137 |

◄ رتبه 12 ماهان در پروازهای لغو شده ایرلاین‌ها + جدول

شرکت هواپیمایی ماهان در ماه گذشته با هزار و 795 پرواز با میانگین 33 دقیقه تأخیر در هر پرواز رتبه دوم را بعد از شرکت هواپیمایی معراج با کمترین میزان تأخیر را در بین ایرلاین‌های داخلی کسب کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی ماهان در اردیبهشت ماه سال جاری هر چند که در میزان تاخیرهای پروازی جایگاه خوبی را کسب کرده است اما در پروازهای لغو شده در میان 15 شرکت هواپیمایی فعال در رتبه 12 قرار گرفته است.

شرکت هواپیمایی ماهان در ماه گذشته با هزار و 795 پرواز  و میانگین 33 دقیقه تأخیر در هر پرواز رتبه دوم را بعد از شرکت هواپیمایی معراج با کمترین میزان تأخیر را در بین ایرلاین‌های داخلی کسب کرد.

11

بررسی روند تأخیرهای هفتگی ایرلاین‌های کشور نشان می‌دهد ماهان پس از بازه تعطیلات عید به میزان زیادی تأخیرهای خود را کاهش داده است ولی پس‌ از آن با شیبی ملایم افزایش یافته و در اواخر اردیبهشت به بیشترین میزان خود رسیده است.

22

بررسی دقیق‌تر تأخیرها نشان می‌دهد، در ماه گذشته بیش‌ترین میزان میانگین تأخیر در مسیرهای اصفهان-خارک، تهران-کیش و تهران-مشهد رخ‌داده است اما به دلیل تفاوت تعداد پرواز مسیرهای هواپیمایی، مجموع تاخیر مسیرهای تهران_کیش، تهران_کرمان و بالعکس بیشتر از سایر مسیرهاست.

33

ماهان در موضوع لغو پروازی در رتبه 12 شرکت‌های هواپیمایی است و نسبت به ایرلاین‌هایی نظیر ایران ایر، زاگرس، تابان، آتا و.. وضعیت بهتری دارد.

44

با بررسی دقیق‌تر، مسیر کرمان-تهران هواپیمایی ماهان، بیشترین لغو پروازی را داشته است و پس‌ از آن مسیر تهران-ساری و مجدداً مسیر کرمان-تهران بحرانی‌ترین مسیرهای ماهان در موضع لغو پروازی هستند.

55

ماهان، 13.1 درصد از پروازهای از مبدأ تهران را به خود اختصاص داده است.

66

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.