| کد خبر: 166210 |

◄ عملیات سوخت‌گیری هواپیما به بخش خصوصی واگذار می‌شود

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نظر دارد در آینده نزدیک عملیات سوخت‌رسانی هواپیماها را به بخش خصوصی واگذار کند.

تین نیوز

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نظر دارد در آینده نزدیک عملیات سوخت‌رسانی هواپیماها را به بخش خصوصی واگذار کند.

به گزارش تین‌نیوزبه نقل از وزارت نفت، محمد فرازمند با تأکید بر این‌که عملیات سوخت‌گیری هواپیما دارای حساسیت زیادی است، تصریح کرد: از سویی کیفیت سوخت هواپیماها بسیار مهم است و از دیگر سو این اقدام به سرمایه زیادی نیاز دارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تشریح کرد: خوشه‌های تقسیم‌شده و نوع عملیات به‌صورت آگهی و دعوت‌نامه به شرکت‌هایی که در این زمینه توانمند هستند اعلام شد و تعدادی شرکت نیز آمادگی خود را عنوان کرده‌اند.

وی تعداد شرکت‌های معتبری  که تائید صلاحیت شده‌اند را ۱۲ مورد اعلام کرد و افزود: پس از بررسی و انجام مراحل نهایی، مناقصه‌ای برگزار و شرکت‌های برنده انتخاب خواهد شد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بابیان این‌که این اقدام جدیدی در سطح فعالیت‌های ما محسوب می‌شود و به همین منظور حساسیت دارد، اظهار کرد: این عملیات نیز تا حدودی شبیه عملیات سوخت‌گیری جایگاهی است و از تأمین نیروی انسانی، تأمین مالی، فروش فرآورده تا تأمین تجهیزات آن را دربرمی گیرد که فاز به فاز انجام خواهد شد.

فرازمند اعلام کرد: روند واگذاری عملیات سوخت‌گیری هواپیمایی بااحتیاط بسیار در دست اقدام است و پس از اجرای هر مرحله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی همچنین بابیان این‌که شرکت ملی پخش سوخت‌رسانی مطلوب در سطح کشور با مشارکت سازنده بخش خصوصی را به‌عنوان یکی از برنامه‌های خود دنبال می‌کند، گفت: هدف ما ارائه خدمات بهتر به شهروندان است که با همکاری بخش خصوصی می‌توانیم آن را به نحو مطلوب‌تری انجام دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.