| کد خبر: 165367 |

◄ میزان پیشرفت پروژه توسعه اپرون فرودگاه تبریز

میزان پیشرفت پروژه توسعه اپرون از برنامه پیش‌بینی‌شده نیز جلوتر و با پیشرفت حدود هشت درصد در حال انجام است.

تین نیوز

مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از پروژه‌های فرودگاه تبریز تأکید کرد که میزان پیشرفت پروژه توسعه اپرون از برنامه پیش‌بینی‌شده نیز جلوتر و با پیشرفت حدود هشت درصد در حال انجام است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی، محمدرضا زحمتکشان در این بازدید اظهار کرد: پروژه توسعه ترمینال شماره 3 فرودگاه تبریز که عملیات اجرایی آن به‌تازگی آغازشده، با دقت و سرعت در حال انجام است که با توجه به‌قرار گرفتن طرح در مسیر عبور کابل‌های پایگاه شکاری شهید فکوری، نیاز به برخی تغییرات اندک در محل ستون‌ها وجود دارد که این موضوع با مشاور مطرح‌شده است و تغییرات لازم اعمال خواهد شد.

وی درباره وضعیت پایانه بین‌المللی فرودگاه تبریز نیز گفت: طبق توافقات قبلی این پروژه باید به سرمایه‌گذار واگذار شود.

در این بازدید همچنین حسین صادقی، قائم‌مقام معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی  ایران گفت: پروژه‌های توسعه و بهسازی اپرون و نیز توسعه ترمینال شماره 3 فرودگاه تبریز جزو مهم‌ترین پروژه‌های فرودگاه تبریز هستند که با بهره‌برداری از آن‌ها فرودگاه تبریز گام مهمی در مسیر پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر بر خواهد داشت.

مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی نیز عنوان کرد: پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی های ارتباطی فرودگاه تبریز بااعتباری بالغ‌بر 235 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجراست که با اتمام آن ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد. همچنین ترمینال سه فرودگاه تبریز با هزینه‌ای بالغ‌بر 38 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به  مساحت 787 مترمربع توسعه می‌یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.