| کد خبر: 165049 |

◄ استقبال از پیشنهادات سرمایه‌گذاران برای توسعه فرودگاه پیام

پیشنهادات سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع، مجموعه دانشگاهی، مجموعه مدیریت شهری و استانی در راستای توسعه فرودگاه پیام مورد استقبال قرار می‌گیرد.

تین نیوز

عضو هیئت‌مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: عملکرد سالیانه در برخی از بخش‌ها پیشرفت بیش از 100 درصدی نسبت به سال قبل را شاهد بوده که این مرهون داشتن برنامه و انگیزه بالای تیم مدیریتی جدید و همکاران ما در پیام است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه پیام، نادر ثناگو خاطرنشان کرد: بنا داریم در سال 97 براساس طرح جامعی که برای منطقه ویژه اقتصادی پیام در نظر گرفته‌شده در چهار بخش شهر فرودگاهی، شهر لجستیک، شهر سلامت و شهر ICT اقدامات خود را به‌پیش ببریم.

عضو هیئت‌مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی افزود: در حال حاضر برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های گوناگون پیام پیشنهادات مناسبی از سرمایه‌گذاران داریم که با در نظر گرفتن برنامه‌های توسعه شرکت و در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی در حال بررسی پیشنهادات هستیم.

ثناگو ادامه داد: در حوزه فرودگاهی هیئت‌های سرمایه‌گذاری از کشور کره جنوبی و چین آماده امضاء تفاهم‌نامه می‌باشند.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌ها بالغ‌بر هزار میلیارد ریال طرح عمرانی طی سال 96 و 97 در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در دست مطالعه و اجرا است.

عضو هیئت‌مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه مجموعه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، پیوند استراتژیک با پتانسیل‌های استان چه در بخش دستگاه‌های خدمات رسان و دولتی و چه بخش خصوصی، منشأ تحول مؤثر و بسیار پربازده برای مجموعه‌های همکار خواهد بود.

ثناگو افزود: از پیشنهادات سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع، مجموعه دانشگاهی، مجموعه مدیریت شهری و استانی در راستای توسعه فرودگاه پیام استقبال می‌کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.