| کد خبر: 164869 |

◄ سوئیت مجلل بوئینگ «امارات» را ببینید

امارات اولین بوئینگ 777-300ERخود را که مجهز به سوئیت شخصی درجه‌یک است در نمایشگاه بازار گردشگری عربی 2018 (ATM) به نمایش خواهد گذاشت.

تین نیوز

امارات اولین بوئینگ  777-300ERخود را که مجهز به سوئیت شخصی درجه‌یک است در نمایشگاه  بازار گردشگری عربی 2018 (ATM) به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه از 22 تا 25 آوریل (2 تا 5 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل تین‌نیوز، زمانی که این نمایشگاه فعالیت خود را اولین بار در سال 1993 آغاز کرد امارات  با 15 هواپیما به 32 مقصد و جابه‌جایی  دو میلیون مسافر مشغول فعالیت بود. در حال حاضر پس از گذشت 25 سال امارات یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین های دنیا است که به 159 مقصد در 85 کشور  بیش از 59 میلیون نفر را از طریق پروازهای مستقیم و غیرمستقیم جا به جا می‌کند.

امارات در تلاش است با معرفی امکانات جدید مسافران بیشتری را جذب کند. سوئیت‌های کلاس اول باوجود درب‌های کشویی کاملاً محصور است.  صندلی چرم بسیار نرم،  پنل‌های کنترل با تکنولوژی بالا و امکان تنظیم نور توسط مسافر ازجمله امکانات این سوئیت‌هاست.  پنجره مجازی، دوربین با فنّاوری فیبر نوری بی‌درنگ ، صندلی الهام گرفته از صفر جاذبه  ناسا و امکان ارتباط تصویری ازجمله امکانات منحصربه‌فرد آنهاست. طراحی جزئیات داخلی  این سوئیت‌ها توسط شرکت  مرسدس بنز انجام‌شده است.

در این نمایشگاه، هواپیمایی امارات آخرین بوئینگ 777 با صندلی‌های بیزینس کلاس، سالن پذیرایی  A380 و دیگر محصولات نمادین مانند دوش آب گرم کلاس اول و آخرین ورژن از صندلی‌های اقتصادی (اکونومی)  بزرگ‌تر را به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: menaherald

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.