| کد خبر: 164840 |

◄ رقابت شرکت‌های هواپیمایی ناسالم است

رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح لغو آزادسازی بلیت هواپیما در مجلس اشاره کرد و گفت: به‌طور حتم تحولی در صنعت هوایی کشور با توجه به رعایت حق‌وحقوق مسافران در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح لغو آزادسازی بلیت هواپیما در مجلس اشاره کرد و گفت:  به‌طور حتم تحولی در صنعت هوایی کشور با توجه به رعایت حق‌وحقوق مسافران در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدرضا رضایی درباره طرح آزادسازی بلیت هواپیما گفت: با توجه به ناموفق بود این طرح در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و ساماندهی آشفته‌بازار فروش بلیت هواپیما پ پیشنهاد خارج کردن نرخ بلیت از حالت شناور در دست بررسی است.

او گفت: البته اکنون کمیسیون عمران مجلس با ارائه فرصتی 6 ماهه به سازمان هواپیمایی خواهان رسیدگی به این وضعیت و پایان دادن به اجحاف در حق مسافران شده اما اگر بعدازاین زمان بازهم شرایط فعلی ادامه داشته باشد شناورسازی نرخ بلیت متوقف خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس به نا تعارف بودن قیمت بلیت‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر باوجود کمبود صندلی و همچنین زمین‌گیر شدن 50 درصد هواپیماهای کشور شرکت‌های هواپیمایی رقابت ناسالمی را در جهت متضرر شدن مسافران به راه انداخته‌اند.

رضایی گفت: در حال حاضر دیده می‌شود که هواپیمایی که از هیچ امکاناتی برخوردار نیست با هواپیمای مدرن و جدید در حیث نرخ بلیت رقابت می‌کند که این تخلف است.

به گزارش خانه ملت، این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به دیگر معضل پیش روی مسافران هوایی، گفت: پروازهای چارتری نیز مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده‌اند ازاین‌رو شرکت‌های هواپیمایی چارتر کننده باید در خصوص سفرها رفت‌وبرگشت را باقیمت مشخص برای مسافران تعهد کنند تا اعمال نرخ‌های نجومی در برگشت به مردم تحمیل نشود.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.