| کد خبر: 164838 |

پیکر خلبان بالگرد بل ٢١٢ پیدا شد

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی با بیان اینکه پیکر خلبان بالگرد بل ٢١٢ پیدا شده است، گفت: تیم های جستجو در تلاش برای پیدا کردن سرنشین دیگر هستند.

تین نیوز

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی با بیان اینکه پیکر خلبان بالگرد بل ٢١٢ پیدا شده است، گفت: تیم های جستجو در تلاش برای پیدا کردن سرنشین دیگر هستند.

به گزارش تین‌نیوز، حسن رضایی فر اظهار کرد: گروه های تجسس اطلاع دادند که یک پیکر در قسمت کاکپیت بالگرد پیدا شده است که پس از بررسی مشخص شد پیکر خلبان بوده است.

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری افزود: سرنشین دیگر هنوز دیده نشده و به دلیل واژگون بودن بالگرد کار به سختی پیش می‌رود.

به گزارش میزان، وی با بیان اینکه علت سانحه هنوز مشخص نشده است،گفت: به دلیل اینکه کمک خلبان از لحاظ جسمی وضعیت مناسبی نداشته هنوز موفق به گفت‌وگو با وی نشدیم.

رضایی فر ادامه داد: پس از گفت‌وگو با کمک خلبان و بالا آمدن لاشه در مدت دو هفته علت سانحه اعلام می شود.

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری درباره زمان بالا آوردن لاشه بالگرد اظهار کرد: تاکنون دو بار لاشه پیدا شده که یکبار کابل پاره شده و لاشه 10 مایل دور شد و در حال حاضر نیز کشتی ها لاشه را پیدا کرده و با کابل در حال کشیدن آن به سمت اسکله هستند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه اکنون دریای طوفانی است، نزدیک شدن کشتی ها به سکو خطرناک است و هر زمان مدیریت بحران مناسب دید، لاشه را به سکو انتقال می‌دهند.

به گزارش میزان،یک فروند بالگرد متعلق به شرکت نفت فلات قاره ایران روز 28 فروردین ماه جاری در آب‌های خلیج فارس سقوط کرد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بانام 1 0

    دقت کرده اید هر چند وقت یکبار این هلی کوپترهای امدادی نه تنها جان بیمار را نجات نمی دهند بلکه باعث مرگ چند نفر دیگر هم میشوند