| کد خبر: 164818 |

◄ آخرین وضعیت جستجو مفقودین حادثه سقوط بالگرد

ساعت 20:30 روز 28 فروردین یک فروند بالگرد بل 212 متعلق به شرکت نفت فلات قاره در آب‌های خلیج‌فارس، نزدیک جزیره لاوان سقوط کرد.

تین نیوز

ساعت 20:30 روز 28 فروردین یک فروند بالگرد بل 212 متعلق به شرکت نفت فلات قاره در آب‌های خلیج‌فارس، نزدیک جزیره لاوان سقوط کرد.

در این سانحه 2 نفر جان باختند و 2 نفر مفقود شدند و حال یکی از این افراد رو به بهبود است. درباره شرایط جستجو مفقودین، بهرام نریمانیان، مدیر روابط‌عمومی شرکت نفت فلات قاره از ادامه جستجو 2 فرد مفقود خبر داد.

نریمانیان افزود: مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره و دیگر مدیران شرکت در منطقه حضور دارند. همچنین فعالیت کمیته بحرانی که برای این منظور تشکیل شد، هم در تهران و هم در منطقه ادامه دارد.

او با اشاره به پیدا شدن لاشه بالگرد، گفت: گرچه لاشه بالگرد پیداشده اما فعلاً خبری از دو مفقود نیست. بااینکه شرایط جوی و دریا نامساعد است اما شناورها و غواصان همچنان در محل حضور دارند و جست‌وجو ادامه دارد.

این بالگرد از سکوی رسالت در محدوده منطقه لاوان به‌منظور انتقال یک بیمار سکته قلبی برای مداوا به سمت منطقه کیش پرواز کرده است که چهار دقیقه پس از پرواز، دچار سانحه و روی آب شناور شده است.

به گزارش ایسنا، شناورهای سکو پس از سانحه، به‌منظور انجام عملیات جست‌وجو و نجات به محل اعزام شدند و سه نفر از سرنشینان بالگرد را یافتند که از این تعداد، دو نفر فوت‌شده و وضع جسمانی یکی از سرنشینان (کاپیتان دوم) رو به بهبود است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.