| کد خبر: 164437 |

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:

برنامه‌ریزی برای برقراری پرواز از سیستان و بلوچستان به پاکستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سفر به پاکستان برای برقراری پرواز مستقیم از فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان به 3 شهر «کویته»، «کراچی» و «لاهور» تلاش شد.

تین نیوز

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سفر به پاکستان برای برقراری پرواز مستقیم از فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان به 3 شهر «کویته»، «کراچی» و «لاهور» تلاش شد.

سید دانیال محبی در سفر به اسلام‌آباد پاکستان از تلاش مقامات عالی رتبه ایران و پاکستان برای برقراری پرواز مستقیم از فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان به کویته، کراچی و لاهور خبر داد.

وی که صبح دیروز به دعوت وزیر دریانوردی پاکستان در معیت آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای یک سفر سه روزه به اسلام‌آباد پاکستان سفر کرده است، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی کشورمان پس از دیدار با «میرحاصل خان بزنجو» وزیر امور دریانوردی پاکستان در نشست مطبوعاتی مشترک با بیان اینکه ایران و پاکستان دارای مرز طولانی مشترک هستند از اشتراکات فرهنگی و تمدنی یکسان و قرابت‌های قومی سخن گفت و حفظ امنیت این منطقه و توسعه و آبادانی آن را برای طرفین یک سیاست قطعی و لازم الاجرا دانست.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه از اعلام آمادگی هیئت ایرانی برای در اختیار گذاردن امکانات ترانزیتی برای بندر «گوادر» به سمت آسیای میانه از طریق ارائه امکانات ریلی و جاده‌ای و همچنین علاقه‌مندی ایران برای افزایش ارتباطات زمینی با این کشور از طریق مرز «پیشین» و «ریمدان» علاوه بر گذرگاه مرزی «میرجاوه-تفتان» و احداث خط ریلی میان چابهار و گوادر و بهبود خط ریلی میرجاوه به کویته خبر داد.

وی دیدار با تنی چند از مقامات پاکستانی از جمله وزیر راه‌آهن این کشور در نخستین روز از سفر و نیز بازدید از بنادر کراچی و عزیمت به بندر گوادر را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دومین روز از این سفر عنوان کرد.

بر اساس این گزارش در این سفر جمعی از مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی، راه‌آهن، هواپیمایی ملی جمهوری اسلامی ایران و استاندار سیستان و بلوچستان، وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.