| کد خبر: 164432 |

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه:

اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه کرمانشاه 16 درصد رشد داشته است/ رشد 14 درصدی جابجایی بار

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به گسترش صنعت هوانوردی در سطح این استان گفت: در سال 96 نسبت به سال 95 اعزام و پذیرش مسافر در این فرودگاه 16 درصد و جابجایی بار نیز 14 درصد رشد داشته است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به گسترش صنعت هوانوردی در سطح این استان گفت: در سال 96 نسبت به سال 95 اعزام و پذیرش مسافر در این فرودگاه 16 درصد و جابجایی بار نیز 14 درصد رشد داشته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مجتبی بیاتی، مدیرکل فرودگاه استان در این باره عنوان کرد: در سال 96 ، تعداد 5867 پرواز از فرودگاه کرمانشاه انجام شد که نسبت به سال 95 رشد هشت درصدی د اشت.

بیاتی افزود: طی سال گذشته درمجموع 699 هزار و 92 مسافر از فرودگاه کرمانشاه جابه جا شدند که نسبت به سال 95 رشد 16 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه میزان بار جابه جا شده توسط مسافران در طول یک سال اخیر را 4149 تن اعلام کرد و گفت: این شاخص نیز نسبت به سال 95 رشد 14 درصدی پیدا کرده است.

بیاتی اظهار کرد: با توجه به نقش بی بدیل فرودگاه ها در توسعه استان به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های مهم اقتصادی و مواصلاتی و همچنین نقش آنها در رونق و گسترش صنعت گردشگری و توسعه استان از جنبه های مختلف، برآن هستیم تا ضمن تداوم روند رشد پروازها، با برقراری مسیرهای پروازی جدید سهم خود را در رضایت مردم شریف و توسعه استان به خوبی ایفا کنیم.

گفتنی است؛ فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه هاب منطقه غرب کشور در سال 1350 تاسیس شد و اکنون با انجام بیش از 120 پرواز برنامه ای هفتگی توسط 9 شرکت هواپیمایی به هفت مقصد پروازی داخلی و خارجی، نقش به سزایی در جابه جایی مسافران استان های غربی کشور دارد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.