| کد خبر: 163426 |

تشریح خدمات رسانی فرودگاه بندرعباس به مسافران نوروزی

تأخیرهای پروازی، بیشتر در حوزه شرکت‌ها است و در همین خصوص طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در صورت هرگونه تأخیر به‌صورت ویژه به مسافران اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: تأخیرهای پروازی بیشتر در حوزه شرکت‌ها است و در همین خصوص طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در صورت هرگونه تأخیر به‌صورت ویژه به مسافران اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود امانی بنی، مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان، در خصوص برنامه‌های صورت گرفته برای ایام نوروز جهت پذیرایی از مسافران در این استان اظهار داشت: در راستای برنامه‌های فرودگاه‌هایی که تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌های کشور هستند، فرودگاه های ما به خصوص بندرعباس هم به خاطر ایام نوروز و فرارسیدن ماه رجب برنامه‌هایی را در دستور کار داشت.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در ایرسایدها و ورودی‌های فرودگاه بود که در این خصوص کار زیباسازی ازجمله گل‌کاری را انجام دادیم. ازجمله این کارها تسهیل در تردد مسافران جهت ورود بود که به‌جای چند در ورودی این کار را تسریع و ورود آن‌ها از یک در صورت می‌گیرد و این بهره‌وری از بیست و هفتم اسفند صورت گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان درباره برنامه‌های صورت گرفته جهت انجام پروازهای فوق‌العاده در ایام نوروز در این استان گفت: برای ایام نوروز شرکت‌ها خواستار پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای داخلی بودند که با این مسئله موافقت شد تا مسافران این ایام برای سفر به جنوب کشور سفرهای راحت‌تری داشته باشند. بیشتر روی کار رفاهی مسافران برنامه خودمان را متمرکز کرده‌ایم و در طول سالی که گذشت سعی شد این اقدامات قبل از نوروز بهره‌برداری شود و این اتفاق در حوزه ترمینالی بود.

وی افزود: بندرعباس فرودگاهی است که پروازهای آن بیشتر در ایام غیر تعطیل تجاری است و این پروازها در تعطیلات نوروزی چون کاهش پیدا می‌کند، به همین خاطر فوق‌العاده‌های داخلی ما کم می‌شود. بااین‌حال در بحث فوق‌العاده‌های خارجی پرواز «العراقیه» به نجف را داریم که به عتبات است و همچنان ادامه دارد.

محمود امانی در پاسخ به این سؤال که چه اقداماتی در ایام نوروز تدارک دیده‌شده تا در صورت تأخیر در پروازها بهترین سرویس‌دهی به مسافران داده شود، گفت: تأخیرهای پروازی بیشتر در حوزه شرکت‌هاست اما در همین خصوص قبل از سال نشستی داشتیم و در این مورد بحث شد. در همین خصوص طبق تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در صورت هرگونه تأخیر به‌صورت ویژه اطلاع‌رسانی انجام می‌گیرد و این اقدام قبل از هرگونه تأخیر در پروازها سعی شده انجام شود.

وی درباره حمل‌ونقل مسافران در ایام نوروز در فرودگاه‌ها و اینکه آیا افزایش ناوگان حمل‌ونقل برای جابه‌جایی لحاظ شده است، اظهار داشت: در خصوص حمل‌ونقل مسافران از جلوی فرودگاه‌ها تاکسیرانی همیشه بوده و ما افزایش ناوگان نداشتیم. برای موضوع تاکسی‌ها البته با توجه به اینکه اسنپ‌ها هم راه افتادند یک مقدار خلل وجود دارد که آن را هم می‌توان تهدید و هم فرصت دانست. تهدید از این لحاظ که این تاکسی‌ها چندین سال است در فرودگاه‌ها حضور دارند و زحمت کشیدند و این مسئله برای آن‌ها مشکل ایجاد کرده  و فرصت از این لحاظ که برخی مسافران بابت مسافت‌های کوتاه این سیستم الکترونیکی مشکل آن‌ها را حل کرده است، اما در کل در این زمینه مشکلی نداشتیم.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.