| کد خبر: 163214 |

همزمان با آغاز سفرهای نوروزی:

◄ وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه امام بازدیدکرد / افزایش 14 درصدی طرفیت پذیرش مسافر

در سرکشی امروز از فرودگاه امام شاهد آمادگی کامل فرودگاه برای نوروز بودم و خوشبختانه امسال شاهد رشد 14 درصدی ظرفیت در این فرودگاه هستیم.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی جریان بازدید امروز از فرودگاه امام خمینی خبر داد که ظرفیت پذیرش مسافر در فرودگاه امام 14 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه شهرام آدم‌نژاد مدیرعامل شهر فرودگاهی امام و  علی رستمی معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی، پیش از ظهر امروز از قسمت‌های مختلف فرودگاه حضرت امام بازدید کرد.

وی بعد از بازدید از فرودگاه بین‌المللی امام در جمع خبرنگاران حاضر و با بیان اینکه هر سال قبل از شروع سال نو سرکشی کاملی از فرودگاه بین‌المللی امام، مهرآباد، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ترمینال‌های زمینی و دریایی در بنادر کشور دارم، تصریح کرد: در سرکشی امروز از فرودگاه امام شاهد آمادگی کامل فرودگاه برای نوروز بودم که خوشبختانه امسال شاهد رشد چهار درصدی ظرفیت در این فرودگاه هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توزیع پروازها در ساعات مختلف از شبانه‌روز در فروگاه امام اظهار داشت: با توزیع پروازها در ساعات مختلف دیگر پیک پروازی در برخی از ساعات خاص نداریم.

وی افزود: توزیع پروازها باعث آرامش بیشتر در فرودگاه می‌شود و شاهد ایجاد تغییراتی در فرودگاه هستیم که می‌تواند در آسایش مسافران مثمرثمر باشد.

آخوندی از اضافه شدن سیستم جدید تسمه نقاله برای دریافت چمدان و بار مسافران خبر داد و گفت:‌ خوشبختانه در بازدید امروز بنده از ترمینال مسافری صف طولانی برای خروج و گذرنامه وجود نداشت که این حاصل تغییرات در فرودگاه است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ورود وسایل نقلیه شخصی و عمومی به فرودگاه تفکیک شده که این اقدام مثبت ارزیابی می‌شود.

آخوندی یادآور شد: تردد مسافران از طریق فرودگاه امام فعال است و مسافران می‌توانند برای رفت و آمد به مترو دسترسی داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت ترمینال سلام نیز گفت: امیدواریم که این ترمینال در تابستان امسال به بهره‌برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی هم چنین به پروژه ترمینال ایرانشهر اشاره و با بیان اینکه ایرانشهر یک پروژه درازمدت 4 تا 5 ساله با ظرفیت 25 میلیون مسافر است ادامه داد: با افتتاح و بهره برداری از این ترمینال شاهد بهبود وضعیت فرودگاه خواهیم بود

وی گفت: تدابیر مختلفی از سوی همکاران بنده برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی 97 با هدف آرامش مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

045

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.