| کد خبر: 162888 |

◄ مشکلات فرودگاه‌ها را به این سامانه پیامک کنید

مدیر دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی، سامانه پیامکی 10007069 را راهی مطمئن و مؤثر برای بیان مشکلات فرودگاه‎ها توسط مسافران عنوان کرد.

تین نیوز

مدیر دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی گفت: سامانه پیامکی 10007069 یک سامانه نظرسنجی و بیان مشکلات مسافران فرودگاه‎ها است که روزانه توسط کارشناسان دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی پایش می‎شود.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بهمن باقری بابیان اینکه شکایت‎ها بیشتر مربوط به سه بخش «خدمت‎رسانی و پاسخگویی شرکت‎های هواپیمایی»، «اماکن تجاری و غرفه‎های واگذارشده فرودگاه‎ها» و «کیفیت خدمات فرودگاه‎ها» هستند، گفت: شکایات بخش مربوط به فرودگاه‎ها به مدیران فرودگاه‎ها ارسال و پیگیری می‎شود و بخش دیگری هم که به شرکت‎های هواپیمایی بازمی‌گردد، در قالب گزارش به سازمان هواپیمای کشوری ارسال می‎شود.

باقری درباره نحوه پیگیری شکایت مسافران گفت: ابتدا کارشناسان دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی با هر یک از مسافران تماس می‎گیرند و جزئیات موضوع را از وی جویا می‎شوند و سپس به فرودگاه مربوطه ارجاع می‎دهند تا برای رفع آن اقدام شود.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی درباره تأثیر برقراری ارتباط با مسافران گفت: وقتی با مسافران تماس می‎گیریم، خیلی برای آن‌ها جالب است و احساس می‎کنند که گوش شنوایی هست که این مسائل را پیگیری کند. وقتی هم که شکایت را به مدیر فرودگاه مربوطه ارسال می‎کنیم، آن‌ها تا حد ممکن آن را برطرف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سالانه به‌طور میانگین 25 پیامک در روزدریافت می‎شود، گفت: پیش‎بینی می‎کنیم که در نوروز به دلیل افزایش مسافران، تعداد پیام‎ها نیز افزایش یابد. شیفت بندی همکارانمان به صورتی است که این پیام‎ها را شبانه‌روزی بررسی و پیگیری کنند.

باقری درباره نحوه معرفی این سامانه ارتباطی به مسافران گفت: به همه فرودگاه‎ها اعلام کرده‎ایم که بنرهای بزرگ اطلاع‎رسانی این سامانه را در سالن‎های عمومی و ترانزیت در چند نقطه در محل دید مسافران قرار دهند تا بتوانند دیدگاه‎ها و شکایت‎های خود را به ما منتقل کنند.

وی در پایان با اشاره به مستند کردن این پیام‎ها گفت: در این رابطه گزارش‎ ماهانه طبقه‌بندی‌شده پیام‎ها را برای مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ارسال می‎کنیم تا موردبررسی قرار گیرند و در صورت نیاز اقدامات اساسی‎تر انجام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد حسین رستمی 0 0

    مدیریت محترم فرودگاه امام خمینی تهران بنده موقع رفتن به فرودگاه از شرکت رویال یک دستگاه رافور گرفتم چون ۳ نفربودیم با۳ چمدان ویک کالسکه وراحت به فرودگاه رسیدیم ولی موقع برگشت رافور نبود ون نبود ومیگفتن بارشما زیاده باید دوتا تویوتا بگیرین ایا این درسته که من با۷۵ هزارتومان برم فرودگاه وبرگشتن با ۱۵۰ هزارتومان برگردم لطفا رسیدگی کنید .
    سپاس