| کد خبر: 162836 |

◄ پاسخ «آسمان» به گزارش سازمان هواپیمایی از سقوط هواپیمای یاسوج

سازمان هواپیمایی کشوری با انتشار گزارش مقدماتی سقوط هواپیمای پرواز تهران ــ یاسوج به انجام عمل جراحی «قلب باز» خلبان این پرواز و بی‌توجهی هواپیمایی آسمان به این محدودیت اشاره کرده است که در همین راستا هواپیمایی آسمان توضیحاتی را مطرح کرده است.

تین نیوز

صبح امروز سازمان هواپیمایی کشوری، گزارش مقدماتی سقوط هواپیمای تهران-یاسوج شرکت هواپیمایی «آسمان» را منتشر کرد که باعث اعتراض این ایرلاین شده است.

به گزارش تین‌نیوز، سازمان هواپیمایی کشوری با انتشار گزارش مقدماتی سقوط هواپیمای پرواز تهران ــ یاسوج به انجام عمل جراحی «قلب باز» خلبان این پرواز و بی‌توجهی هواپیمایی آسمان به این محدودیت اشاره کرده است که در همین راستا هواپیمایی آسمان توضیحاتی را مطرح کرده است.

شرکت هواپیمایی آسمان عنوان کرده است: «بر اساس صفحه 9 گزارش سانحه هوایى، از ٢٤ خردادماه سال ١٣٨٩ زنده‌یاد خلبان فولاد پس از عمل قلب، مجاز بوده تا با یک کمک‌خلبان بدون محدودیت پزشکى و عملیاتى پرواز کند که این امر توسط  شرکت هواپیمایى آسمان کاملاً رعایت شده است. همچنین زنده‌یاد خلبان فولاد از اردیبهشت‌ماه ١٣٩٦ معلم‌خلبان بوده و از ١٣٩٦/٧/٢ معلم  خلبان منتخب سازمان هواپیمایى کشورى بوده است و مشکلى براى پرواز نداشته است. خلبانان منتخب سازمان TRE اساتیدى هستند که مجاز به ارزیابى  سایر خلبان‌ها در حین پرواز هستند.»

خلبان فولاد
حجت‌الله فولاد خلبان هواپیمای سقوط کرده «آسمان» در کوه‌های دنا

                          

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.