| کد خبر: 162809 |

همه ما در زنجیره ارزش صنعت هوانوردی مسئولیت اجتماعی داریم

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار با عضو اتحادیه بین‎المللی فرودگاه‎ها (ACI) و رئیس اتحادیه فرودگاه‎های منطقه اروپا گفت: همگی ما به عنوان حلقه‎ای از زنجیره ارزش صنعت هوانوردی دارای مسئولیت اجتماعی هستیم.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار با عضو اتحادیه بین‎المللی فرودگاه‎ها (ACI) و رئیس اتحادیه فرودگاه‎های منطقه اروپا گفت: همگی ما به عنوان حلقه‎ای از زنجیره ارزش صنعت هوانوردی دارای مسئولیت اجتماعی هستیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوای ایران، رحمت اله مه آبادی در این دیدار اظهار کرد: در همین زمینه ما تحولات زیادی را در فضای ایران ایجاد کرده‎ایم به طوری که برای نمونه در کمتر از دو سال 35 هزار کیلومتر راه جدید هوایی را به مسیرهای هوایی ایران اضافه کرده‎ایم و برای همین نیز مورد تقدیر ایکائو قرار گرفتیم و از شما نیز می‎خواهم در آموزش هرچه بهتر نیروهای اعزامی ما متعهدانه رفتار کنید.

وی افزود: تقاضا دارم که با توجه به شرایط خاص ایران در اداره فرودگاه‎ها و راه‎های هوایی آن، توجه ویژه‎ای را به اجرای خوب این قرارداد آموزشی و تعهدات موجود در آن داشته باشید.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و وناوبری هوایی ایران با تأکید بر اینکه اجرای این قرارداد طبیعتاً هم برای ایران و هم برای صنعت هوایی در جهان سود خواهد داشت، گفت: آروزی من این است که وقتی همکاران ما از دوره آموزشی شما باز می‎گردند، راضی و توانمند باشند و بتوانند در اداره فرودگاه‎های ایران تحول ایجاد کنند.

مه آبادی در این دیدار ضمن قدردانی از همه کسانی که در زمینه انعقاد این قرارداد تلاش کردند، با اشاره به حضور معصومه ابراهیمی، عضو هیئت مدیره و راهبر حقوقی شرکت، از وی به عنوان فردی متخصص در حقوق هوانوردی یاد کرد و به خاطر کمک به تنظیم این قرارداد از او تشکر کرد.

امیدوارم این پروژه زمینه‎ساز همکاری بیشتر آینده شود

در این جلسه همچنین عضو اتحادیه بین‎المللی فرودگاه‎ها (ACI) و رئیس شورای فرودگاه‎های منطقه اروپا با اشاره به روابط خوب ایران و اروپا گفت: این پروژه آموزشی برای من اهمیت زیادی دارد چراکه می تواند در برقراری ارتباط بیشتر میان ایران و اروپا اثر زیادی بگذارد و زمینه‎ساز همکاری‎های آینده شود.

میکائیل آنتونیوس کرکلوح افزود: به دلیل تفاوت زیرساخت‎های فرودگاه‎های اروپا و ایران مهم آن است همکارانی که در اروپا آموزش می بینند، بر مبنای شرایط داخلی ایران پیشنهادات اصلاحی  را ارائه دهند تا به مرور برای رفع مشکلات راه‎حل پیدا شوند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح، تنظیم و هماهنگی کار میان دو طرف اهمیت بسیاری دارد و باید به طور مداوم با هم در ارتباط باشیم، گفت: این برای ما نیز یک قرارداد عادی نیست و بسیار مهم است، به طوری که نهادهایی که قرار است این کار را انجام دهند، برنامه‎ای می‎ریزند که به طور خاص برای نیازهای شما و این گونه آموزش ها مبتی بر نیازهای شما طراحی شده است. لذا باید بازخورد زیادی گرفته شود و در آینده با صحبت و تعامل بیشتر و دقیق‎تر بتوانیم بر اساس نیازها، تغییرات لازم را در برنامه آموزش ایجاد کنیم.

این دیدار عصر امروز، یکشنبه 20 اسفند، با حضور رحمت اله مه آبادی، غلامحسین باقریان، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی، معصومه ابراهیمی، عضو هیئت مدیره و راهبر حقوقی، علی اکبر دلوریان‎زاده مدیرکل آموزش و توسعه منابع انسانی و تعدادی از مسئولان مربوطه در دفتر مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوای ایران برگزار شد. 

گفتنی است این هیئت اروپایی صبح امروز به منظور عقد قرارداد آموزشی برای طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاهی که از سوی اداره کل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوای ایران برنامه‎ریزی شده است با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در محل این وزارتخانه حضور یافت و پس از آن نیز با حضور در مرکز عملیات اضطراری و نظارت کیفی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران حضور یافت و غلامحسین باقریان، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی در مورد وظایف مرکز مدیریت بحران و بهمن باقری، مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در مورد نحوه پایش و مانیتورینگ ارائه خدمات در فرودگاه‎های مختلف توضیحاتی را ارائه دادند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.