| کد خبر: 162599 |

◄ ضرورت رعایت شان انسانی در چک‌های امنیتی فرودگاه‌ها

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی تاکید دارد که هنگام انجام چک‌های امنیتی قبل از پرواز باید شان مردم حفظ شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی تاکید کرد که هنگام انجام چک‌های امنیتی قبل از پرواز باید شان مردم حفظ شود.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان در مراسم افتتاح ساختمان حراست و مانیتورینگ فرودگاه بیرجند، بابیان اینکه شأن و جایگاه مردم آن‌قدر بالاست که در چک‌های امنیتی قبل از پرواز  باید با رعایت شأن مردم شود، افزود: در این راستا این مانیتورینگ به ارتقای ضریب امنیتی و ایمنی کمک می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های خراسان جنوبی، هادی سلامی گفت: ساختمان مانیتورینگ و حراست فرودگاه بین‌المللی بیرجند از نظر حساسیت و اهمیت جایگاه ویژه‌ای دارد.

 سلامی بیان کرد: این پروژه از سال94 در فرودگاه‌های خراسان جنوبی کلید خورد و در راستای انجام آن، دوربین‌های حفاظتی cctv را در اکثر نقاط فرودگاه مانند ترمینال، نقاط حساس، محوطه‌ها و غیره نصب کردیم و در نهایت، این ساختمان به دلیل اهمیتی که دارد به یک ساختمان مجزا تبدیل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی  بابیان اینکه این ساختمان 260 مترمربع زیربنا دارد، خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای این ساختمان یک میلیارد و 200 میلیون تومان است و 500 میلیون تومان در بخش تجهیز ساختمان و 700 میلیون تومان در بخش تجهیزات هزینه شده است.

سلامی با بیان اینکه تجهیزات CCT و مانیتورینگ برای این ساختمان خریداری‌شده است و کابل‌کشی‌ها از اقصی نقاط فرودگاه به آن منتقل‌شده، اظهار کرد: خوشحالیم که توانسته‌ایم این خدمت را به مردم ارائه دهیم که امنیت با شرایط دقیق، درست و بهینه انجام شود تا خدمت‌رسانی به مردم با آرامش صورت گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.