| کد خبر: 162543 |

◄ توقف پروازهای مستقیم بین روسیه و آمریکا

در پی بالا گرفتن تنش میان روسیه و آمریکا، هواپیمایی دلتا که تنها دارنده پرواز مستقیم از خاک آمریکا به روسیه بود کلیه پروازهایش را به این کشور متوقف کرد.

تین نیوز

در پی بالا گرفتن تنش میان روسیه و آمریکا، هواپیمایی دلتا که تنها دارنده مجوز پرواز مستقیم از خاک آمریکا به روسیه بود کلیه پروازهایش را به این کشور متوقف کرد.

به گزارش Kommersant، هواپیمایی دلتا اعلام کرد: در فصل تابستان با وجود افزایش سفرهای خارجی فصلی، این‌گونه پروازها از مسکو انجام نخواهد شد و ازاین‌پس مسافران روس می‌توانند با شرکت‌های همکار همانند کی‌ال‌ام و ایرفرانس پس از سفر به پاریس و یا آمستردام به امریکا سفر کنند.

در آخر سال ۲۰۱۵ میلادی این شرکت آمریکایی به دنبال کاهش ترافیک مسافربری از روسیه به خارج از این کشور، به‌طور چشمگیری تعداد پروازهای خود از مسکو را کم کرد اما در فصل تابستان مجدداً از سر گرفت.

درحالی‌که از سال ۲۰۱۷ میلادی تاکنون شمار مسافران پروازهای خارجی در روسیه بیش از ۴ درصد رشد داشته این شرکت هوایی آمریکایی تصمیم به قطع پروازهای مستقیم خود از مسکو گرفته است.

تنش دیپلماتیک میان روسیه و امریکا و در پی آن توقف صدور ویزاهای گردشگری امریکا در کنسولگری‌های این کشور در روسیه، باعث کاهش شدید تعداد مسافران شده است.

هرچند روند صدور ویزای امریکا در روسیه از سر گرفته‌شده است اما تأخیرهای طولانی و موانع زیادی که سفارت امریکا برای مسافران روس ایجاد کرده، بسیاری را از سفر به این کشور منصرف کرده است.

سیاست‌های خصمانه ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بر روابط آمریکا با بسیاری از کشورهای جهان سایه انداخته و موجب منزوی شدن آمریکا شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.