| کد خبر: 162481 |

◄ تاخیر 10 ساعته در پرواز دو ساعته زاهدان به تهران

پرواز 379 شرکت هواپیمایی هما که طبق برنامه باید ساعت 20:55 دقیقه از فرودگاه زاهدان به سمت تهران به پرواز در می‌آمد، با نزدیک به 10 ساعت تأخیر انجام شد.

تین نیوز

پرواز 379 شرکت هواپیمایی هما که طبق برنامه باید ساعت 20:55 دقیقه از فرودگاه زاهدان به سمت تهران به پرواز در می‌آمد، با نزدیک به 10 ساعت تأخیر انجام شد.

این شرکت هواپیمایی پس از ارسال پیامک تأخیر پرواز به میزان 6 ساعت، مجدداً ساعت 23:30 با ارسال پیامکی به مسافران از تأخیر مجدد پرواز و انجام آن در ساعت 6:45 دقیقه صبح امروز خبر داد.

ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه دوشنبه‌شب، حدود 3.5 ساعت قبل از انجام این پرواز، مجدداً شرکت هواپیمایی هما با ارسال پیامک به مسافران اعلام کرد که این پرواز با تأخیر ۴ ساعته در ساعت ۶:۳۵ دقیقه بامداد انجام خواهد شد.

بنابراین در حال حاضر با فرض انجام پرواز شماره 379 زاهدان - تهران در ۶:۳۵ دقیقه بامداد، این پرواز با ۱۰ ساعت تأخیر فرودگاه زاهدان به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

طبق دستورالعمل «حقوق مسافر در پروازهای داخلی» در صورت تأخیرهای پروازی بیش از ۴ ساعت، شرکت حمل‌کننده موظف به ارائه یک فقره بلیت مشابه با تخفیف ۳۰ درصد ازلحاظ مسیر و کلاس پروازی به مسافران است.

همچنین در صورت ابطال پروازهای بیش از ۴ ساعت، شرکت هواپیمایی مربوطه موظف به پرداخت کامل وجه و ارائه یک فقره بلیت نیم بهاء مشابه ازلحاظ مسیر و کلاس پروازی خواهد بود.

هنوز دلیل این تأخیر از سوی مقامات هما اعلام‌نشده است و حتی از پرواز یا عدم پرواز این هواپیما از فرودگاه زاهدان خبری در دست نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.