| کد خبر: 162451 |

◄ ایرلاین‌ها نحوه توزیع و فروش بلیت‌های خود را مدیریت کنند

با توجه به اینکه مقرر است شرکت‌های هواپیمایی به‌منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی ناشی از فروش بلیت هواپیما بیرون از کلاس نرخی اعلام‌شده که همواره موجبات نارضایتی متقاضیان و مسافران بخش هوایی را فراهم می‌کند، نحوه توزیع و فروش بلیت‌های خود را مدیریت کنند.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز بیش از 20 هزار و 600 سورتی پرواز برای نوروز امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده با تأکید بر وحدت رویه در انعکاس اخبار و اطلاعات پروازهای نوروزی، اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی به‌موقع، شفاف و تکریم مسافران گفت: با توجه به بعضی اخبار و گزارشاتی که در فضای مجازی در خصوص پروازها منتشر می‌شود روابط‌عمومی‌ها قبل از هرگونه واکنش مبنی بر رد یا تکذیب مطالب، اطلاع‌رسانی کارشناسی و تخصصی را در اولویت قرار دهند.

جعفرزاده افزود: با توجه به اینکه مقرر است شرکت‌های هواپیمایی به‌منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی ناشی از فروش بلیت هواپیما بیرون از کلاس نرخی اعلام‌شده که همواره موجبات نارضایتی متقاضیان و مسافران بخش هوایی را فراهم می‌کند، نحوه توزیع و فروش بلیت‌های خود را مدیریت کنند.

وی افزود: در همین راستا شرکت‌ها باید در صورت هرگونه تغییر در انجام پروازها، از طریق شماره تلفن‌های در اختیار و همچنین توسط روسای ایستگاه‌ها، در پایانه‌ها و با هماهنگی و همکاری با رسانه‌ها اقدامات لازم را در این خصوص به عمل‌آورند که در این مقطع نقش روابط عمومی‌ها در جلب رضایت مردم بسیار تعیین‌کننده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری بابیان اینکه سازمان همواره چگونگی فعالیت شرکت‌های هواپیمایی را از طریق بازرسی‌ها و گزارشات رسیده رصد می‌کند، گفت: بی‌تردید یکی از ملاک‌های مورد ارزیابی عملکرد شرکت‌ها در پایان پروازهای نوروزی اهتمام به حقوق مسافران و پاسخگویی به مردم خواهد بود.

وی ارائه گزارشی از صدور مجوز پروازهای نوروزی پرداخت و گفت: پروازهای نوروزی امسال از 25 اسفندماه 96 آغاز و تا 15 فروردین 97 ادامه خواهد داشت که تاکنون سازمان هواپیمایی کشوری درمجموع مجوز 20هزار و 650 سورتی پرواز برای این ایام در مسیرهای داخلی و خارجی صادر کرده است.

جعفرزاده تصریح کرد: از این تعداد مجوز صادرشده 17هزار و 282 سورتی پرواز به‌صورت برنامه‌ای و 3هزار و 376 سورتی پرواز به‌صورت فوق‌العاده برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی در نظر گرفته‌شده است.

وی از روابط عمومی شرکت‌های هواپیمایی خواست قبل از آغاز پروازهای نوروزی چگونگی تماس مسافران با شرکت و یا ارائه انتقادات، شکایات و یا پیشنهادات، مرجع مراجعه را اعلام کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.