| کد خبر: 162153 |

◄ برخورد با گران‌فروشی در واحدهای خدماتی فرودگاه امام

مدیرکل دفتر کسب‌وکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر ازجلسه با واحدهای فروشگاهی و خدماتی خبر داد و گفت:در جلسه مقرر شد کلیه واحدهای فروشگاهی و خدماتی اعم از رستوران‌ها، فروشگاه‌های ترمینال ،بیمه‌ها، هتل‌ها و سالن CIP نرخ خدمات و محصولات خود را منتشر کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند و سامانه شکایات نیز تا 15 اسفندماه راه‌اندازی خواهد شد و با هرگونه گران‌فروشی به‌شدت برخورد می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل دفتر کسب‌وکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ازجلسه با واحدهای فروشگاهی و خدماتی خبر داد و گفت:در این جلسه مقرر شد کلیه واحدهای فروشگاهی و خدماتی اعم از رستوران‌ها، فروشگاه‌های ترمینال ،بیمه‌ها، هتل‌ها و سالن CIP نرخ خدمات و محصولات خود را منتشر کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند و سامانه شکایات نیز تا 15 اسفندماه راه‌اندازی خواهد شد و با هرگونه گران‌فروشی به‌شدت برخورد می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ناصر آقایی اظهار کرد:کارکنان رستوران‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی باید علاوه بر رعایت کامل اصول بهداشتی دارای کارت بهداشت باشند و نظافت محیط فروشگاه‌ها نیز باید در دستور کار مسئولان غرفه‌ها قرار گیرد.

آقایی افزود : همچنین در این جلسه بانک‌ها و صرافی‌ها موظف شدند تا به مقدار کافی وجه نقد و ارز ذخیره کنند تا در هنگام افزایش تعداد پروازها، مسافران در خصوص تهیه پول نقد و ارز دچار مشکل نشوند.

این مقام مسئول در خصوص وضعیت تاکسی‌های فرودگاه بیان داشت : شرکت‌های تاکسیرانی باید در ایام نوروز با حداکثر ناوگان خود فعالیت کنند و رانندگان باید بهترین برخورد را با مسافر داشته باشند.

مدیرکل دفتر کسب‌وکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد : تمامی واحدهای فعال در فرودگاه باید تکریم مسافر را در اولویت اول کاری خود قرار دهند و تمدید قرارداد واحدهای فروشگاهی و خدماتی درگرو رضایت مسافر و ارائه خدمات باکیفیت خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.