| کد خبر: 162091 |

◄ چهل سال سهل‌انگاری در نوسازی ناوگان هوایی

در نوسازی ناوگان هوایی ایران بیش از چهار دهه سهل‌انگاری شده است. عبدالکریم حسین‌زاده عضو کمیسیون عمران مجلس بابیان این مطلب افزود: مقصر سانحه هوایی پرواز تهران-یاسوج کدام بخش است؟ ما باید نگاهمان به توسعه درون سرزمینی و ارتباطاتمان را به‌طور کامل موردبازنگری قرار دهیم.

تین نیوز

در نوسازی ناوگان هوایی ایران بیش از چهار دهه سهل‌انگاری شده است.

عبدالکریم حسین‌زاده عضو کمیسیون عمران مجلس بابیان این مطلب افزود: مقصر سانحه هوایی پرواز تهران-یاسوج کدام بخش است؟ ما باید نگاهمان به توسعه درون سرزمینی و ارتباطاتمان را به‌طور کامل موردبازنگری قرار دهیم.

حسین‌زاده ادامه داد: عمر ناوگان هوایی ایران بالا رفته و این باعث کاهش امنیت سفرهای هوایی شده که منجر به بروز مشکلات درون سرزمینی می‌شود.

نایب‌رئیس فراکسیون امید مجلس دهم در گفتگو با خبرگزاری ایلنا بابیان این مطلب که امروز همه می‌پرسند که چرا گردشگری ایران پیشرفت نمی‌کند گفت: آیا توریست‌های خارجی حاضر هستند با صرف هزینه‌های هنگفت با این هواپیماها سفر کنند؟

به گزارش تین‌نیوز، برخی نمایندگان مجلس در روزهای اخیر وزارت راه را مقصر اصلی حوادث هوایی دانسته‌اند و خواستار استیضاح وزیر راه و شهرسازی شده‌اند. این واکنش نمایندگان مجلس در حالی است که هنوز جعبه سیاه هواپیما پیدا نشده است.

پس از امضاء توافق هسته‌ای بین ایران و 1+5، تلاش بسیاری برای نوسازی ناوگان هوایی کشور انجام شد؛ اما وزارت راه و شهرسازی در آن زمان مورد هجوم نمایندگان مجلس مخالف با این کار قرار گرفت که حمل‌ونقل ریلی، جاده‌ای و دریایی را مهم‌تر از حمل‌ونقل هوایی می‌دانستند و نوسازی ناوگان هوایی را راهی برای جلب رضایت افراد ثروتمند می‌دانستند.

حالا با بروز این حادثه تلخ وزارت راه محکوم به‌غفلت در نوسازی ناوگان هوایی می‌شود. اتهامی که شاید باید به وزرای قبل از آخوندی نسبت داده شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.