| کد خبر: 162084 |

◄ جست‌وجوی مجدد در محل سقوط هواپیمای «آسمان» از پنجشنبه

عملیات جستجو در منطقه سقوط هواپیما از روز پنج‌شنبه دهم اسفند مجدداً آغاز خواهد شد. عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر شرایط جوی برای جستجو در ارتفاعات مناسب نیست و توده‌هوای سرد تا اواخر فردا (چهارشنبه) از منطقه عبور خواهد کرد.

تین نیوز

عملیات جستجو در منطقه سقوط هواپیما از روز پنج‌شنبه دهم اسفند مجدداً آغاز خواهد شد.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر شرایط جوی برای جست‌وجو در ارتفاعات مناسب نیست و توده‌هوای سرد تا اواخر فردا (چهارشنبه) از منطقه عبور خواهد کرد.

عزیز فیلی ادامه داد: روز پنجشنبه ۱۰ اسفند از صبح زود گروه‌های عملیاتی برای جستجوی مجدد و جمع‌آوری پیکر‌های جان‌باختگان و لاشه هواپیما به منطقه اعزام می‌شوند. از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته بعد، هوا مناسب‌ و پایدارتر است و لذا می‌توان جست‌وجو‌ها را از سر گرفت. پیکر‌ها همچنان زیر برف مانده است و گروه‌های جستجویی که دیروز به محل حادثه رفتند اعضا را به محلی پایین‌تر انتقال نداده‌اند بلکه آنچه از اعضا که قابل‌حمل بوده را با خود آورده و تحویل پزشکی قانونی داده‌اند

به گزارش تین‌نیوز، تابه‌حال اجزاء پیکر تعدادی از قربانیان هواپیمای ATR 72-212 هواپیمایی آسمان به پایین کوه منتقل‌شده است و به پزشکی قانونی تحویل داده‌شده است؛ اما شرایط جوی و نگرانی از سلامتی امدادگران باعث شد تا جستجو در منطقه تا زمان بهبود شرایط متوقف شود.

در حال حاضر ارتفاع برف در منطقه سقوط هواپیما تا 3 متر رسیده و کلیه بقایای سانحه سقوط هواپیما را در زیر خود مدفون کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.