| کد خبر: 161932 |

◄ بارش برف عملیات جستجوی پیکر جانباختگان هواپیمای آسمان را متوقف کرد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جستجوی اجساد جان‌باختگان پرواز "تهران- یاسوج" به علت بارش شدید برف در ارتفاعات دنا متوقف شد.

تین نیوز

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:  عملیات جستجوی اجساد جان‌باختگان پرواز «تهران- یاسوج» به علت بارش شدید برف در ارتفاعات دنا متوقف شد.

به گزارش تین‌نیوز، سید علی وفایی‌مقدم گفت:  امروز هشتمین روز جستجو برای یافتن اجساد جان‌باختگان پرواز تهران-یاسوج است که به علت بارش برف در ارتفاعات دنا عملیات صعود کوهنوردان به محل سقوط هواپیمای تهران- یاسوج را متوقف کرده است.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: شهرستان بویراحمد  نیز بارندگی شدید است که  عملیات صعود و گذار از مناطق صعب‌العبور را مختل کرده است.

به گزارش تین‌نیوز،  پرواز شماره ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان که ساعت ۸:۰۵ صبح روز یکشنبه گذشته تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد در ۹ مایلی این فرودگاه و پس از حدود یک ساعت و ۲۵ دقیقه پرواز ارتباطش با برج مراقبت قطع شد.

عملیات جستجو از همان ساعات نخستین سقوط هواپیمای تهران-یاسوج آغاز شد و پس از سه روز جستجو لاشه هواپیما توسط یکی از خلبانان ارتش رؤیت شد. این عملیات کماکان ادامه دارد و عملیات انتقال اجساد و تکه‌های مهم هواپیما به پایین کوه تا امروز در جریان بوده است.

پس از بهبود شرایط جوی در منطقه عملیات جستجو و انتقال ادامه خواهد داشت .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.