| کد خبر: 161901 |

سخنگوی کمیسیون عمران مطرح کرد:

◄ تلاش کوهنوردان و اسکی‌بازان برای یافتن باقیمانده پیکرها

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از جستجو کوهنوردان و اسکی‌بازان در ارتفاعات برای کشف باقی اجساد خبر داد و افزود: امیدواریم تا دوشنبه عملیات جستجو به پایان برسد و پیکر قربانیان به پایین کوه انتقال داده شوند.

تین نیوز

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از جست‌وجوی کوهنوردان و اسکی‌بازان در ارتفاعات برای کشف باقی اجساد خبر داد و افزود: امیدواریم تا دوشنبه عملیات جستجو به پایان برسد و پیکر قربانیان به پایین کوه انتقال داده شوند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌ها تا دوشنبه ۷ اسفندماه سال جاری امکان حضور بالگرد با توجه به شرایط جوی وجود ندارد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با تأکید بر اینکه نقطه‌گذاری برای جعبه سیاه هواپیمای ATR۷۲ انجام‌شده است، تصریح کرد: در خصوص خالی بودن کپسول آتش‌نشانی این هواپیما نمی‌توان اظهارنظر کرد، زیرا ممکن است در زمان سقوط و در حین برخورد با زمین خالی‌شده باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که جسدی به‌صورت سالم پیدا شده است یا خیر گفت: بله برخی از اجساد سالم هستند.

صدیف بدری بابیان اینکه وضعیت هواپیما‌های کشور با توجه به عمر بالای ناوگان هوایی کشور مساعد نیست، افزود: راهی جز نوسازی ناوگان هوایی یا کاهش پرواز‌ها نداریم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تأکید بر ضرورت بازنگری سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص سابقه فعالیت هواپیما‌های مورداستفاده و موارد فنی آن‌ها داشته باشد، تصریح کرد: همانند تصمیمی که سازمان هواپیمایی در خصوص هواپیما‌های ATR شرکت هواپیمایی آسمان اتخاذ کرده باید برای سایر هواپیما‌ها نیز گرفته شود.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه بازبینی موارد فنی هواپیما‌ها از بروز حادثه دوباره برای هواپیمای دیگر جلوگیری می‌کند، گفت: اگر مردم در استفاده از ناوگان هوایی با تأخیرهایی که درنتیجه بازبینی‌ها صورت می‌گیرد دچار زحمت شوند بهتر از وضعیت فعلی و بروز حوادث دل‌خراش دیگر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.