| کد خبر: 161696 |

◄ آخوندی: اولویت، یافتن «جعبه سیاه» است

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه در حال حاضر اولویت ما پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما برای مشخص شدن دلیل حادثه است، عنوان کرد: فرانسوی‌ها درخواست کردیم که اگر در زمینه فناوری، تکنولوژی در اختیار دارند که ما بتوانیم جعبه سیاه را زودتر پیدا کنیم در اختیار ما قرار بدهند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه در حال حاضر اولویت ما پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما برای مشخص شدن دلیل حادثه است، عنوان کرد: از فرانسوی‌ها درخواست کردیم که اگر در زمینه فناوری، تکنولوژی در اختیار دارند که ما بتوانیم جعبه سیاه را زودتر پیدا کنیم در اختیار ما قرار بدهند.

به گزارش تین‌نیوز، عباس آخوندی در رابطه با علت حادثه سقوط هواپیما به شبکه خبر گفت: ما بایستی در راستای قانون منتظر باشیم تا ستاد بررسی سانحه اظهارنظر کند.

وی  افزود: ما هم‌زمان از کارشناسان فرانسه و شرکت ATR دعوت کردیم و آن‌ها روز گذشته به تهران آمدند و از امروز به جمع بررسی پیوسته‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین کاری که ما هم‌اکنون دنبال می‌کنیم یافتن جعبه سیاه هواپیما است، بیان کرد: در حال حاضر اطلاعاتی که روز زمین و سیستم‌های ضبط‌شده وجود دارد همه در اختیار ما است باید با یافتن جعبه سیاه متوجه شویم که در هواپیما چه اتفاقی رخ‌داده است.

آخوندی افزود: از فرانسوی‌ها درخواست کردیم که اگر در زمینه فناوری، تکنولوژی خاصی در اختیاردارند که ما بتوانیم جعبه سیاه را زودتر پیدا کنیم در اختیار ما قرار بدهند و در همین راستا بنده از فرمانده کل ارتش درخواست کردم که اگر در ارتش سیستم‌هایی برای اینکه بتواند به ما کم  کند در اختیارمان بگذارند.

او تصریح کرد: گروه‌های زمینی در محل حادثه نیز تلاش می‌کنند که هر چه سریع‌تر بتوانند جعبه سیاه را پیدا کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.