| کد خبر: 161600 |

منظری پاسخ داد

◄ چرا عملیات جست‎‌وجوی هواپیمای ای‌تی‌آر طولانی شد؟

معاون سابق سازمان هواپیمایی کشوری منتقد ایجاد فضای ملتهب در بین افکار عمومی است و می‌گوید: در حال حاضر برخی با فرضیات و موضوعاتی که در رسانه‌‌ها مطرح می‌کنند باعث ایجاد تنش در بین افکار عمومی می‌شوند.

تین نیوز

معاون اسبق سازمان هواپیمایی کشوری منتقد ایجاد فضای ملتهب در بین افکار عمومی است و می‌گوید: در حال حاضر برخی با فرضیات و موضوعاتی که در رسانه‌‌ها مطرح می‌کنند باعث ایجاد تنش در بین افکار عمومی می‌شوند.

علیرضا منظری در گفت‌وگو با تین‌نیوز در خصوص طولانی شدن زمان پیدا کردن لاشه هواپیما عنوان کرد: به‌هرحال این موضوع با توجه به شناختی که از موقعیت جغرافیایی آن مکان‌ دارم کار سختی است اما این فرضیه نیز مطرح می‌شود که به دلیل تکه‌تکه هواپیما لاشه‌ها به زیر برف رفته باشند به همین جهت این موضوع می‌تواند عملیات تجسس را طولانی کند.

وی با تأکید بر اینکه کار عملیات تجسس بایستی کارشناسی‌تر پیش برود، افزود: در حال حاضر برخی با فرضیات و موضوعاتی که در رسانه‌‌ها مطرح می‌کنند باعث ایجاد ابهام در بین مردم می‌شوند.

معاون سابق سازمان هواپیمایی کشوری بابیان اینکه در ابتدا برخی نقص فنی و مسن بودن هواپیما را بدون اطلاعات دقیق و کامل دلیل اصلی حادثه عنوان کردند، بیان کرد: نبایست با این سخنان در بین مردم تنش و نگرانی ایجاد کرد این در حالی است که صنعت هوایی یکی از ایمن‌ترین حوزه‌های حمل‌ونقلی است.

این کارشناس ارشد صنعت هوایی توضیح داد: اینکه برای این هواپیما حادثه‌ای رخ داده کاملاً مشخص است اما اینکه برای این هواپیما «چه اتفاقی» افتاده مشخص نیست.

منظری با تأکید بر اینکه باید رسانه‌ها فضای آرام‌بخشی را فراهم و از هرگونه تنش و انتشار خبرهای کذب خود را منع کنند، ابراز کرد: بعد از مشخص شدن دلیل اصلی این حادثه برای هواپیما می‌توان نظرات کارشناسی را مطرح و برای آن به دنبال چاره‌جویی بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.