| کد خبر: 161577 |

◄ اخبار ضد و نقیض از پیدا شدن لاشه هواپیمای یاسوج

اخبار و اطلاعات اولیه‌ای از پیدا شدن لاشه هواپیمای سقوط کرده منتشر شده که تاکنون از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تایید نشده است.

تین نیوز

خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، از پیدا شدن لاشه هواپیمای سقوط کرده خبر داده است. همزمان برخی از خبرنگاران حاضر در منطقه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج این خبر را این‌گونه تایید می‌کنند که «یک سیاهی در رشته‌کوه دیده می‌شود، اما تا بازگشت بالگرد هلال‌احمر چیزی مشخص نیست». خبرگزاری‌های خارجی نظیر NBC و رویترز نیز از رسیدن نیروهای امداد و نجات ایران به منطقه سقوط هواپیما خبر داده‌اند.

به گزارش تین نیوز، جعفر گوهرگانی معاون پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز لحظاتی پیش از منطقه «دنگزلو» در پادنای سمیرم خبر داد که لاشه هواپیمای تهران - یاسوج در همین منطقه پیدا شده است. با این همه رضا جعفرزاده مدیر روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری این خبر را تایید نکرد.

هنوز اطلاعاتی از احتمال زنده ماندن فردی در این هواپیمای سقوط کرده به دست نیامده است. اما در تازه‌ترین واکنش به اخبار منتشر شده محمدسعید شرفی مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب اخبار پیدا شدن لاشه هواپیما اظهار کرد:‌هنوز چیزی پیدا نکرده‌ایم و پهپادها در حال جستجو هستند.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی مناسب‌تر شده است گفت:‌ تا دقایقی دیگر نیز اعزام هلی‌کوپترها برای بار دوم آغاز می‌شود تا جستجوها ادامه یابد. وی یادآور شد: به هیچ عنوان تا یافتن لاشه هواپیما جستجوها متوقف نخواهد شد.

ماهواره ای

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.