| کد خبر: 161062 |

◄ هواپیمای سوخو 100 روسی در رمپ شرکت هواپیمایی آسمان

با وجود دعوت مدیران صنعت هوانوردی هیچ‌کدام از آن‌ها برای بازدید حضور ندارند‌ و تنها سفیر روسیه در ایران در جمع متخصصان و مدیران ایرلاین‌ها حضور دارد.

تین نیوز

شرکت هواپیماسازی سوخو روسیه امروز یک فروند هواپیما مسافربری سوپر جت 100 را جهت بازاریابی در ایران به فرودگاه مهرآباد ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، هم‌اکنون هواپیمای سوخو 100 روسی در رمپ شرکت هواپیمایی آسمان در معرض نمایش شرکت‌های هواپیمایی و کارشناسان صنعت هوانوردی فرار گرفته است

در حال حاضر  مدیران و متخصصان صنعت هوانوردی در حال بازدید از داخل هواپیمای سو خو 100 روسیه هستند

 با وجود دعوت مدیران صنعت هوانوردی هیچ‌کدام از آن‌ها برای بازدید حضور ندارند‌ و تنها سفیر روسیه در ایران در جمع متخصصان و مدیران ایرلاین‌ها حضور دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرج ابراهیمی 0 0

    Iraj Ebrahimi:
    سلام، بنده از دید و تخصص خودم به موضوع نگاه کردم ولی شما و متخصصان دیگر لطف کنید و کمک کنید و از زوایای دیگر بررسیهای مورد نیاز را انجام دهید. سیستم ADIRS بنظر بنده مدرنتر بود و در فرصت کم امکان مطالعه رلایابیلیتی وجود نداشت ، ecam شبیه بود ولی کلا یک نمایشگر کمتر داشت . برای بازکردن اضطراری ارابه فرود سیستم کلا متفاوت با ایرباس و فوکر۱۰۰ بود. استیک و فلای بای وایر جالب و بروزی داشت.
    فقط دوتا پانل رادیو داشت شبیه ایرباس ۳۲۰ بود و باتوجه به برد آن احتمالا کافی باشد. کلا apu آمریکایی بود ولی موتورها قطعات فرانسوی و مونتاژ و تست در روسیه، FADEC همینطور.
    سیستم FMS طراحی و نرم افزار توسط تالس فرانسه ولی سخت افزار آمریکایی.
    ۱۱۰فروند الان پروازی هستند و ۱۵۰ فروند سفارش دارند، سه دستگاه سیمولاتور دارند و در روسیه و ونیز و مکزیک نصب هستند.