| کد خبر: 160874 |

همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر صورت می پذیرد

◄ افزایش پروازهای قشم‌ایر در مسیرهای داخلی و بین‌المللی

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر شرکت هواپیمایی قشم پروازهای خود را در مسیرهای تهران-بروکسل-تهران و تهران-شیراز-تهران افزایش داده و مسیر پروازی تهران-رشت-تهران را به مسیرهای پروازی خود اضافه خواهد کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی قشم به مناسبت دهه فجر پروازهای خود را در مسیرهای تهران-بروکسل-تهران و تهران-شیراز-تهران افزایش داده و مسیر پروازی تهران-رشت-تهران را به مسیرهای پروازی خود اضافه خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز، محمود شکرآبی مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت؛ مسیر پروازی تهران-بروکسل-تهران از روز 6 تیر  96 با روزی یک پرواز در هفته در روزهای سه شنبه آغاز به کار و با توجه به توافقات انجام شده قبلی و وضعیت مناسب بازار این پرواز از روز شنبه مورخ 21 بهمن  96 مصادف با دهه مبارک فجر به روزی دو پرواز در هفته در روزهای‌ شنبه و سه شنبه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی  افزود: همچنین به مناسبت همین ایام، روزهای پروازی مسیر تهران-شیراز-تهران  با اضافه شدن جمعه‌ها، از روز جمعه 20 بهمن 96، به صورت برنامه ای به 7 روز در هفته افزایش می یابد.

شکرآبی خاطرنشان کرد: هواپیمایی قشم هم‌چنین در این ایام مبارک از تاریخ 14 بهمن 96 مسیر پروازی تهران-رشت-تهران را افتتاح کرد که این مسیر در روزهای شنبه و دوشنبه به صورت برنامه‌ای برقرار خواهد بود.

مدیرعامل قشم ایر تصریح کرد: پرواز تهران-بروکسل-تهران با هواپیمای ایرباس 319 و ایربــاس 600- 300 انجام می‌شود و پروازهای داخلی تهران-رشت-تهران و تهران-شیراز-تهران جهت پرواز با دو تایپ فوکر100 و RJ برنامه‌ریزی شده‌اند.        

وی در خصوص احتمال افزایش پروازهای قشم‌ایر به هامبورگ آلمان توضیح داد: افزایش پرواز در  مسیر تهران-تبریز-هامبورگ به وضعیت بازار بستگی داشته و در صورتیکه در این مسیر افزایش تقاضا داشته باشیم پروازهای این مسیر را نیز افزایش خواهیم داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.