| کد خبر: 160542 |

◄ ورود 14 فروند هواپیما در سال 97/ تامین مالی قرادادها با خط اعتباری ویژه فرانسه و ایتالیا

مدیرعامل هواپیمایی هما از ورود 14 فروند هواپیما در سال آینده خبر داد و گفت: راهکارهایی برای تامین مالی هواپیماها وجود دارد که یکی از آنها خط اعتباری ویژه فرانسه و ایتالیا است که امیدواریم بخشی از آن برای بحث تامین مالی قرارداد‌ها اختصاص داده شود.

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمایی هما از ورود 14 فروند هواپیما در سال آینده خبر داد و گفت: راهکارهایی برای تامین مالی هواپیماها وجود دارد که یکی از آنها خط اعتباری ویژه فرانسه و ایتالیا است که امیدواریم بخشی از آن برای بحث تامین مالی قرارداد‌ها اختصاص داده شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شرفبافی در حاشیه مراسم رونمایی از دوره پنج جلدی شهدای هما در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت پروزهای هفته گذشته که به دلیل بارش شدید برف کنسل و یا تاخیر داشت عنوان کرد: بارش برف روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته گذشته خارج از تصور همه بود و این موضوع شرایطی را ایجاد کرد که بسیاری از پروازها از فرودگاه امام و مهرآباد انجام نشود.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: کاری که ما توانستیم انجام دهیم این بود که در اولویت اول تلاش کردیم که تمام پروازهایی که میتوانستند مسافران را در مکان‌های دیگر اسکان دهند تا بتوانیم خدمات رسانی را در شعب دیگر افزایش دهیم را مدنظر خود قرار دادیم و بعد برای پروازهای فرودگاه مهرآباد اقدامات اولیه انجام شد و خوشبختانه فرودگاه مهراباد به سرعت بیشتری شروع به فعالیت کرد.

مدیرعامل ایران‌ایر با اظهار به اینکه میزان برف در فرودگاه امام بسیار زیاد بود و بیش از 70 سانتی متر برف باریده بود، بیان کرد: با وجود اینکه باند فرودگاه امام بازگشایی شده بود اما در قسمت اپرون مشکلاتی وجود داشت و در همین راستا خدمت‌رسانی را دچار مشکل می‌کرد.

شرفبافی با اشاره به اینکه این مشکل با حضور شخص بنده و تلاش مستمر همکارانم که بعضاً تا 38 ساعت درگیر عملیات پروازی بودند حل شد، تصریح کرد: هنوز برآوردی از میزان خسارت نشده است و حدود 45 تا 50 پرواز داخلی و بین‌المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» باطل شد این درحالی است که با برقراری پروازهای فوق‌العاده پروازهای کنسل شده را جبران کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسافرانی بوده‌اند که جبران خسارت نقدی کند؟ گفت: بله، برای بعضی از پروازها که اعلام کنسلی شده است مطابق آیین حقوق مسافر خسارت‌های لازم پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول در هما با بیان اینکه تا قبل از پایان سال 96 هواپیمای جدیدی وارد کشور نخواهد شد، ابراز کرد: در سال آینده ورود 14 فروند هواپیما را در برنامه‌های خود داریم.

وی در خصوص برطرف شدن منابع مالی ورود هواپیماها، توضیح داد: راهکارهایی که در حال حاضر مطرح شده است که یک خط اعتباری ویژه فرانسه و ایتالیا تامین کرده است که امیدواریم بخشی از آن را برای بحث مالی قرارداد‌ها اختصاص دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.